سرویس تجسمی هنرآنلاین، فاطمه رحیمی، دبیر پویش "بد سرپرست، تنهاتر است" از حضور هنرمندان در این حرکت فرهنگی خبر داد و دراین‌باره به خبرنگار هنرآنلاین گفت: "پویش بد سرپرست تنهاتر است"، از 20 آبان ماه به استقبال روز جهانی منع خشونت علیه کودکان رفت بر همین اساس نیز اطلاع‌رسانی‌ها و فعالیت‌های آموزشی این عرصه با حضور هنرمندان آغاز شد.

او در خصوص ویدیوهای منتشرشده در شبکه‌های مجازی توضیح داد و گفت: در این پویش ما از هنرمندان درخواست کردیم که داستان‌های واقعی از زندگی کودکان قربانی خشونت را بازخوانی کنند. در این روند ویدئوها در صفحه مجازی هنرمندان منتشر شد که با موج گسترده‌ای از واکنش‌های مردمی روبه‌رو شد.

دبیر پویش "بد سرپرست تنهاتر است" اظهار کرد: در این پویش ما سعی کردیم که از هنرمندان به‌عنوان قشر مورد توجه مردم برای آموزش استفاده کنیم تا جامعه را در خصوص کودکان بد سرپرست آگاه کنیم چرا که سالانه کودکان بسیاری قربانی خانواده‌های نامناسب و سوءاستفاده می‌شوند.

رحیمی بر لزوم آموزش در عرصه کودکان بدسرپرست تأکید کرد و افزود: از آنجایی‌که هنرمندان شخصیت‌های مرجع در جامعه ما هستند و مردم بیشتر به آن‌ها و صحبت‌هایشان توجه می‌کنند، ما سعی کردیم که از حضور آنان در راستای فرهنگ‌سازی و آموزش بهره‌مند شویم به همین خاطر تعداد زیادی ویدئو از هنرمندان در این راستا منتشر شد.

او از خلق تابلویی جمعی در گالری آس خبر داد و گفت: با حضور بزرگمهر حسین‌‌پور فردا 30 آبان ماه در گالری آس تابلویی با مضمون پیشگیری از خشونت علیه کودکان به‌صورت جمعی خلق می‌شود.

دبیر پویش بد سرپرست تنهاتر است تصریح کرد: خلق این تابلو که قرار است با استفاده از میخ اجرا شود، سه‌شنبه 30 آبان ماه از ساعت 14 در گالری آس آغاز می‌شود. این تابلو تا ساعت 22 سه‌شنبه در جمع علاقه‌مندان و هنرمندان بسیاری نظیر مهناز افشار رونمایی می‌شود.

او هدف از اجرای این برنامه را اختصاص یک روز به منع خشونت علیه کودکان دانست و بیان کرد: هنر همواره در راستای بهبود فرهنگ زیستن انسان‌ها و تعالی گام برداشته است لذا امیدواریم که چنین اقداماتی در بین جامعه هنری پررنگ‌تر دنبال شود.

شایان ذکر است در این پویش هنرمندانی چون: رضا صادقی، هانیه توسلی، مهناز افشار، حامد بهداد، هدیه تهرانی، مهتاب کرامتی، رخشان بنی اعتماد، شهرام حقیقت دوست و دیگر هنرمندان فعالیت دارند.

بر اساس این گزارش، علاقه‌مندان می‌توانند سه‌شنبه 30 آبان ماه از ساعت 14 تا 22 با در دست داشتن یک میخ به گالری آس واقع در خیابان شریعتی بالاتر از پل رومی نبش نمایشگاه حداد گالری آس مراجعه کنند.