سرویس موسیقی هنرآنلاین: مسعود صابری که جراح مغز و اعصاب است و امروز شاهد فعالیت او درزمینهٔ موسیقی نیز هستیم، با اشاره به تجربه‌اش درباره تازه‌ترین قطعه‌ خود "طعم جنون" به هنرآنلاین، گفت: چندین قطعه به نظر خودم فاخر و نزدیک به سلیقه‌ام را با آقای افکاری کار کردم. اما دیدم سلیقه موسیقیایی مخاطبان به سلیقه جوان‌ها نزدیک‌تر شده است. در حال حاضر رده سنی نوجوانان سبک متفاوتی را می‌پسندند و این موضوع شاید یک امر موقتی باشد. برای همین سراغ مهدی دارابی، مجید فرهبد رفتم. بااینکه با آن‌ها اختلاف سنی دارم اما کاملاً دلی باهم پیش رفتیم و در حال حاضر ده- دوازده کار باهم داریم. کار دوم در همین ماه منتشر خواهد شد، در همان سبک اما متفاوت است. تیزر نیز مانند کار قبلی خواهد بود.

او ادامه داد: خوشبختانه از این کار بسیار استقبال شد. همیشه دوست داشتم همراه مثبتی با موسیقی باشم. موسیقی می‌تواند احساس مثبت و امید بدهد و در لحظات بدحال و هوا را تغییر دهد. همین‌طور برعکس می‌تواند، غم و غصه را تلقین کند. سعی داشتم قطعات شادتر و امیدبخش‌تر باشند.

صابری در رابطه با انتشار آلبوم گفت: دیگر روزگار انتشار آلبوم گذشته است و بیشتر باید تک قطعه منتشر شود. هر قطعه با تیزر یک‌دقیقه‌ای منتشر می‌شود.

صابری اشاره کرد که به فکر برگزاری کنسرت است و توضیح داد: هدف وارد شدنم به این مسیر این بود که درآمد آن را صرف مجموعه‌ای مانند محک کنم. وقتی به‌جای معروف شدن، محبوب شوی هر کمکی از مردم بخواهی انجام می‌دهند و چقدر خوب است که این کمک‌ها به سمت مراکز خیریه برود.

این هنرمند به سؤال چگونگی ارتباط فعالیت پزشکی و هنری‌اش پاسخ داد: موسیقی از سن کم با من بوده است. در خانواده من موسیقی جاری بوده است، قاری قرآن بوده‌ام. با موسیقی آشنایی داشتم اما به آن به‌صورت حرفه‌ای نپرداخته بودم. آشنایی من با آقای افکاری و دیگر دوستان، من را در این مسیر قرارداد. برای من مانند یک پرش بود. محبت خداوند و لطف مردم با من بوده است. روزها به‌شدت مشغول به حرفه پزشکی هستم، در زمان استراحت به موسیقی می‌پردازم. انتشار قطعه‌ای که همه دوست داشته باشند سخت است.

وی درباره توقع اش از رسانه‌ها گفت: انتظار دارم، در فرهنگ‌سازی پزشکی فعالیت کنند. رسانه‌ها بهترین فرصت درزمینهٔ آموزش پزشکی هستند. مانند برنامه اکسیر. در بخش هنری نیز فرهنگ‌سازی موسیقی بسیار باارزش است.