به گزارش هنرآنلاین، به نقل از ایسنا، این پروژه سال 86 کلنگ‌زنی شده اما در یک دهه پیشرفت خوبی نداشته و هم‌اکنون نیز تعطیل است.

این سالن کنسرت در سکوت به‌سر می‌برد و به نظر می‌رسد تکمیل آن در آینده نزدیک به جایی نخواهد رسید و این در حالی است که از خرم‌آباد به‌عنوان پایتخت کنسرت ایران نام می برند اما سالن مخصوص این کار ندارد.

امین عباسیان، رئیس انجمن موسیقی لرستان درباره آخرین وضعیت این پروژه گفت: متأسفانه پروژه الان تعطیل است و در یک دهه که از کلنگ‌زنی سپری شده، روند اجرایی خوبی نداشته است.

وی تصریح کرد: این پروژه تا قبل از دولت تدبیر و امید فقط 7 تا 8 درصد پیشرفت فیزیکی داشت اما در دولت یازدهم دوباره احیاء شد و هم‌اکنون به مرز 20 درصد پیشرفت فیزیکی رسیده است.

عباسیان اضافه کرد: پروژه سالن کنسرت خرم‌آباد در حد فونداسیون باقی مانده و نمی‌دانم چه زمانی دوباره فعال خواهد شد.

رئیس انجمن موسیقی لرستان یادآور شد:در بازدیدهای بی‌شماری که مسئولان از این پروژه داشته‌اند، پیشنهاد دادند که به بخش خصوصی واگذار شود اما این هم به جایی نرسیده است.

وی تأکید کرد: با توجه به قدمتی که فرهنگ و هنر لرستان دارد، موسیقی هنر اول ما است و خواهش ما از مسئولان این است که یک سالن خوب برگزاری کنسرت و درخور شأن برای مردمی با درک بالا از موسیقی احداث کنند.