سرویس مد و لباس هنرآنلاین: طبق اعلام دبیرخانه نخستین جشنواره ملی طراحی لباس و پارچه کودک و نوجوان، مهلت ارسال آثار به جشنواره ملی طراحی لباس و پارچه کودک و نوجوان تمدید شد.

ثبت نام در مرحله نخست جشنواره به پایان رسیده و داوری مرحله اول آغاز شده است.

طراحانی که موفق نشده‌اند طرح‌های خطی خود را تا 15 آبان ماه ارسال کنند می‌توانند از فرصتی دیگر برای ارسال آثار تا 25 آذرماه استفاده کنند که شرایط شرکت در جشنواره تا تاریخ ذکر شده به شرح زیر اعلام شده است.

علاقه مندان می‌توانند در صورت تمایل به شرکت در جشنواره ابتدا در سایت بنیاد ملی مد و لباس ایران ثبت نام کرده و کد پیگیری هشت رقمی دریافت کنند. سپس آثار دوخته شده و عکاسی شده به همراه شناسنامه کامل اثر را تا 25 آذرماه جهت مرحله نهای داوری به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

همچنین مشخصات آثار ارائه‌شده در بخش پارچه جشنواره ملی طراحی لباس و پارچه کودک و نوجوان در دو بخش طراحی پارچه جهت کاربری برای پوشاک کودک و نوجوان و طراحی پارچه برای دکوراسیون کودک و نوجوان به شرح زیر اعلام شده است:

مشخصات آثار ارسالی برای بخش پارچه:

الف: پارچه پوشاک کودک و نوجوان: چیدمان در قطع A2 که شامل موتیفی که منبع الهام است، واحد طرح، طرح راپورت بندی شده، تصویر طرح پارچه بروی لباس (پیراهن، تی شرت، شلوار و ...)

ب: پارچه برای دکوراسیون کودک و نوجوان: چیدمان در قطع A2 که شامل موتیفی که منبع الهام است، واحد طرح، طرح راپورت بندی شده، تصویر طرح پارچه بر روی اجزای دکوراسیون مورد نظر (ملحفه، پرده، روتختی، رو مبلی، کاغذ دیواری، کف پوش و ...)

آثار باید به صورت پلات بروی مقوا در ابعاد A2 ارائه شود.

مشخصات پارچه چاپ شده ارسالی به دبیرخانه:

آثار باید در ابعاد A3 یا 50 در 50 با تکنیک‌های چاپ بصورت دلخواه (سیلک، دیجیتال، و ...) به دبیرخانه ساماندهی مد و لباس کشور به بخش جشنواره کودک و نوجوان ارائه شود.

شرکت کنندگان در جشنواره کودک و نوجوان می‌بایست کارهای طراحی پارچه خود را به صورت پلات بروی مقوای A2 به همراه پارچه چاپ شده به دبیرخانه ارسال کنند.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتراز این رویداد به کانال تلگرام جشنواره ملی طراحی لباس و پارچه کودک و نوجوان به نشانی https://t.me/koodakvanojavanfestival مراجعه کنند.