سرویس تجسمی هنرآنلاین: هنرآنلاین در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات برنامه‌های هنری متنوعی برگزار می‌کند که نمایش پوسترهای تئاتر، سینما و مجموعه‌ای از آثار نقاشان معاصر از آن جمله است. در ادامه این برنامه‌ها، روز چهاشنبه 10 آبان ماه نمایش آثار کیخسرو خروش در غرفه هنرآنلاین برگزار می‌شود و ساعت 15 نیز این هنرمند پیشکسوت با حضور در غرفه هنرآنلاین پاسخگوی سوالات علاقه‌مندان به هنر خواهد بود.

کیخسرو خروش اردیبهشت ماه سال 1320 در تهران به ‌دنیا آمد و سال 40 با کسب رتبه اول کنکور وارد دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران شد. او خوشنویسی را در محضر سیدحسین میرخانی آموخت و به عنوان اولین دارنده مدرک ممتاز انجمن خوشنویسان ایران شناخته شد.

خروش با سال‌ها ممارست در هنر خوشنویسی بیش از ۳۵ جلد از آثار ارزشمند ادبی و هنری و عرفانی ایران نظیر دیوان حافظ، فرمان علی بن ابی‌طالب به مالک اشتر، وصیت‌نامه امام خمینی، خسرو و شیرین نظامی، چهار مقاله نظامی عروضی و مثنوی پیر و جوان و .... را کتابت کرد. در زمینه نقاشی یکی از شناخته شده‌ترین آثار او پرتره امام خمینی(ره) است که سالها در ابتدای کتب درسی نقش بست.

نمایشگاه آثار کیخسرو خروش فردا در غرفه هنرآنلاین در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات برپا و میزبان علاقمندان به هنر خواهد بود.