سرویس سینمایی هنرآنلاین: در حالی‌ که در اخبار اعلام‌شده سریال "سارقین روح" با تهیه‌کنندگی ابوالفضل صفری و کارگردانی احمد معظمی و فرهاد نجفی به‌زودی آماده کلید خوردن و تصویربرداری خواهد شد، فرهاد نجفی کارگردان در گفت وگو با خبرنگار هنرآنلاین صحت این خبر را رد کرده و اعلام کرد هیچ‌گونه همکاری با این پروژه ندارد.

نجفی که پیش‌ازاین سریال‌های "ماتادور " و "آسپرین " را کارگردانی کرده است، درباره این همکاری گفت: درباره سریال "سارقین روح " صحبت‌هایی با من شد، اما ازآنجایی‌که به توافق لازم نرسیدیم، همکاری من با این پروژه منتفی شده است و نمی‌دانم چرا از اسم من به عنوان کارگردان یاد کرده‌اند.

او همچنین درباره ساخت و تولید فصل دوم سریال "آسپرین" نیز بیان کرد: "آسپرین" پروژه سختی است و در حال تلاش هستیم تا بتوانیم فصل دوم آن را بسازیم. در حال حاضر طرح موضوع شده و در حال تامین بودجه لازم برای تولید هستیم.

طبق اخبار اعلام‌شده؛ سریال "سارقین روح" به نویسندگی هومان فاضل در حال نگارش است و در شبکه پنج سیما به تولید می‌رسد. این مجموعه تلویزیونی قرار است به تهیه‌کنندگی ابوالفضل صفری به تولید برسد.

سریال "سارقین روح " مضامینی اجتماعی دارد که فضایی امنیتی هم بر آن‌ها حاکم است. به دلیل این موضوعات بخش‌هایی از این سریال قرار است در خارج از کشور تصویربرداری شود.

تاکنون سیناپس هفت قسمت از "سارقین روح" نوشته‌ شده است. این سریال هشت قصه را دنبال می‌کند که هر کدام از این قصه‌ها هفت قسمت را شامل می‌شوند و این سریال حدود ۵۶ قسمت خواهد بود.