به گزارش هنرآنلاین، نمایشگاه نقاشی‌های فاطمه بهرامی با عنوان دلتنگی ، شامل ۳۰ اثر از این هنرمند است که با تکنیک اکرلیک و رنگ روغن روی بوم خلق شده اند.

بهرامی معتقد است «غزال» یکی از زیباترین مخلوقات خداوند است که همواره جایگاه خاصی در فرهنگ و باورها، ادبیات و هنر ایران داشته و مظهر زیبایی، معصومیت وکمال است و در بین پرندگان نیز «خروس» به عنوان سمبل تجدید حیات، غرور، تعصب، مظهر طبیعت و نماد پیوند انسان با مظاهر طبیعی شناخته می‌شود.

او می‌گوید: زیبایی و شکوه هر یک از این مخلوقات در دل طبیعت، هر یک بهانه و دستاویزی است برای آنکه از هر ابزاری و از هر تکنیکی بهره گرفته و با بیان و نگاهی شخصی، این شیفتگی ابراز شود. شاید گذراندن ۱۷ سال تجربه به منظور رسیدن به سیر و شیوه‌های شخصی، پشتوانه‌ای باشد برای اینکه فرم، رنگ، ابزار و ادارک شخصی در کنار یکدیگر به عنوان عناصر مکمل، حرکت و ناپایداری «لحظه» را در طبیعت به نمایش بگذارند. ناپایداری حتی یک گام ، یک نفس ، بی قراری، بیم و شتاب در طبیعت بیداد می‌کند و تنها یک ضربه قلم، شاید، همان گریز پایی را همراهی کند.

فاطمه بهرامی متولد ۱۳۴۵ در تهران و دانشجوی دکترای پژوهش هنر است ،بهرامی از سال ۶۲ فعالیت هنری خود را آغاز کرده و تاکنون برگزاری ۲۱ نمایشگاه انفرادی و ۱۸ نمایشگاه گروهی را در کارنامه هنری خود دارد.

گفتنی است قیمت آثار این نمایشگاه از ۵۰۰ هزار تا ۱ میلیون و پانصد هزار تومان قیمت‌گذاری شده است.

علاقه مندان می‌توانند تا ۱۹ تیرماه همه روزه و جمعه ها بجز سه شنبه ها و تعطیلات رسمی، از ساعت ۱۶ تا ۲۰ برای بازدید از این آثار به گالری ساربان واقع در خیابان شهید بهشتی، خیابان صابونچی (مهناز)، کوچه مهماندوست، پلاک ۸ مراجعه کرده یا با شماره تلفن: ۸- ۸۸۵۰۴۲۲۶ تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام/۳۱/۳۴