به گزارش هنرآنلاین،مسعود مرادسلیمی، مسئول برگزاری نمایشگاه گروهی عکس در سنندج در گفت و گو با مهر با اشاره به اینکه این نمایشگاه از ۲۲ لغایت ۲۸ مهرماه دایر است، گفت: ما به طور منظم هر ۶ ماه یک بار در این شهر اقدام به برگزاری نمایشگاه گروهی عکس می کنیم.

وی با اشاره به اینکه بیش از ۱۲ سال از آغاز اولین نمایشگاه گروهی عکس در سنندج می گذرد، عنوان کرد: بعد از اتمام هر دوره از نمایشگاه اقدام به تعیین زمان و مکان برگزاری دوره بعدی کرده و یک ماه قبل از برپایی هم فراخوان را اعلام می کنیم.

وی بیان کرد: هر فرد حرفه ای و غیرحرفه ای که تمایل به شرکت در نمایشگاه را دارد می تواند بعد از اعلام فراخوان آثار خود را برای ما ارسال کند.

مسئول برگزاری نمایشگاه گروهی عکس در سنندج با اشاره به اینکه موضوع آثار ارسالی به نمایشگاه همواره آزاد بوده است، ادامه داد: در بیست و پنجمین دوره این  نمایشگاه ۶۰ نفر برای ما اثر ارسال کرده بودند که از میان آثار ارسالی ۹ مجموعه عکس و ۳۲ تک عکس برای این دوره از نمایشگاه انتخاب شد.

مرادسلیمی اضافه کرد: این نمایشگاه به منظور تشویق علاقمندان به عکاسی و ایجاد خودباوری و ادامه مسیر وکار در این حوزه برپا می شود.

وی اظهارداشت: آنچه برای ما حائز اهمیت است این است که عکاسان ما فارغ از شیوه والگوی عکاسان غربی و بدون تقلید از آنها خود اقدام به تولید اثر کنند.

وی با اشاره به اینکه ظرفیت و گنجایش محل برپایی نمایشگاه نمایش ۴۰ اثر است، بیان کرد: این محدودیت فضا موجب ایجاد رقابت در بین آثار ارسالی می شود و ما در میان آثار ارسالی بهترین  و مطلوب ترین را انتخاب می کنیم.

مسعود مرادسلیمی، جمشید فرجوند فردا، افشین فتاحی، الهام امی، کیوان فیروزئی، ئاریز قادری، بهمن شهبازی از جمله عکسانی هستند که آثار آنها در این دوره از نمایشگاه گروهی عکس در معرض دید علاقمندان قرار گرفته است.