سرویس معماری هنرآنلاین: پیش از این از تصمیم شبکه نتفلیکس برای تولید سریال‌ها و مستندهایی خبردار شده بودیم که دروازه جدیدی به معرفی و نقد آثار معماری گشوده است. حالا این شبکه اینترنتی با تولید و ارائه 2 مستند بلند و 4 مجموعه تلویزیونی به معرفی و تحلیل طراحی صنعتی، نقاشی، معماری و طراحی داخلی پرداخته‌اند و مصاحبه‌هایی هم با افراد مشهوری همچون بیارکه انگلس و مایکل جردن مرا در این تولیدات گنجانده‌اند.

مستند "آبستره: هنر طراحی "  (Abstract: The Art of Design) در یک مجموعه 8 قسمتی ارائه شده و با طراحان مشهوری هم نشینی کرده است. هر قسمت از این مجموعه به یکی هنرهای آبستره پرداخته و اساتید رشته‌های معماری، طراحی صنعتی، فشن، عکاسی و ... مهمان‌های برنامه هستند.

برنامه "طراحان بزرگ" (Grand Designs)به میزبانی کوین مک هولد و به بررسی پروسه ساخت خانه‌هایی پرداخته که سطح معماری را به مرحله بالاتری ارتقا داده‌اند.

مستند "دوچرخه‌ها در برابر ماشین‌ها" (Bikes vs Cars) به مصاحبه با برنامه ریزان شهری و مسائل مربوط به ترافیک شهری و مزایای رفت و آمد با دوچرخه پرداخته است. 

مستند "مینیمالیسم: مستندی درباره چیزهای مهم" (Minimalism: A Documentary About the Important Things)با افرادی مصاحبه داشته که ایده رویای آمریکایی به شیوه امروزی  را رد می‌کنند و به مبحث کمتر بیشتر است (Less is more) عقیده دارند.

مجموعه "اسرار قلعه‌های بزرگ بریتانیا" (Secrets of Great British Castles) سفری به گذشته دارد و از ساختمان‌های نمادین و قدیمی بریتانیا به همراه صاحبان بد نام آن‌ها پرده برداشته است.

مستند"آسمان خراش‌های صفر درجه" (Ground Zero Supertower)بازگشت به دمای صفر درجه به بررسی مجتمع تجاری جهانی شهر نیویورک که جانیشن برج‌های دوقلوی سابق شده پرداخته است.