به گزارش هنرآنلاین، بهمن اَرک ایده اصلی تیزر جشنواره سی‌ و‌ چهارم را براساس "حرکت سینما" عنوان کرد و گفت: ساخت این نماهنگ از لحاظ تولید و پروداکشن بسیار سنگین بود.

 بهمن اَرک، کارگردان تیزر این دوره از جشنواره، با اشاره به اینکه پیشنهاد ساخت تیزر از سوی ستاد جشنواره مطرح شد، گفت: ابتدا طرح اولیه نماهنگ این دوره از جشنواره را ارائه کردم و پس از موافقت با آن ساخت آن آغاز شد.

وی با بیان اینکه تیزر سی و چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران حال‌و‌هوایی متفاوت از سال‌های گذشته دارد، عنوان کرد: ایده اصلی ساخت این نماهنگ براساس "حرکت سینما" در نظر گرفته شده است و استفاده از المان‌هایی که تداعی‌کننده زندگی، رنگ و نور است از ویژگی‌های این تیزر است.

اَرک ضمن اشاره به این‌که ساخت این تیزر به لحاظ پروداکشن و تولید بسیار سنگین بود، عنوان کرد: پیش‌تولید این نماهنگ در مدرسه ملی سینما آغاز و لوکیشن آن نیز که نمایی از تهران قدیم است در همان مکان در نظر گرفته شد. در روند تولید نیز از حمایت‌های مدرسه ملی سینما  و انجمن سینمای جوانان بهره‌مند بودیم.

کارگردان "سیمین سینمای ایران" در پایان گفت: ساخت این تیزر سه روز زمان برد و دو هفته نیز تدوین و جلوه‌های ویژه آن به طول انجامید.

سی و چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران ۲۵ تا ۳۰ مهرماه برابر با ۱۷ تا ۲۲ اکتبر ۲۰۱۷ به دبیری سیدصادق موسوی در پردیس سینمایی  ملت برگزار خواهد شد.