سرویس مد و لباس هنرآنلاین: طی سال‌های اخیر، موضوع برندسازی به عنوان راه‌کاری در مسیر هویت بخشی به پوشاک اسلامی و ایرانی مطرح بوده و همین توجه، برندی را از برندی دیگر و یا بهتر است بگوییم رقیبی را از رقیبی دیگر متمایز ساخته است.

تحلیل و بررسی برندهای موفق مد و لباس، از نکات مهمی است که باید همواره مورد توجه قرار گیرد تا بتوانیم راه‌کارهای مناسبی در جهت برندسازی موفق ارائه دهیم.

درهمین راستا، نخستین دوره برندسازی مد و پوشاک به همت آکادمی برند ایران برپا می‌شود.

این رویداد با راهبری و مدیریت شهریار شفیعی، از اساتید بنام حوزه برندینگ با مدرک تحصیلی  PhD در بازاریابی و برندسازی از دانشگاه رن (RENNES)‌ فرانسه برگزارمی‌شود.

او از اساتید در زمینه دوره‌ مدیریت استراتژیک برند،  دوره‌ روانشناسی و نشانه‌شناسی برند،  دوره‌ روانشناسی تبلیغات و دوره بازاریابی استراتژیک و استراتژی‌های بازاریابی است.

پیش ثبت نام برای حضور در این رویداد در سایت آکادمی برند ایران به نشانی http://www.iranbrandacademy.com/ انجام می‌شود و زمان آغاز این دوره آموزشی، اواسط آبان ماه 1396 اعلام شده است.

علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ٠٩١٢٢٧٨٦٤٨٦ تماس بگیرند.