به گزارش هنرآنلاین، مسیح میرحسینی بازیگر سینما و مدیر اجرایى این برنامه با اعلام این خبر عنوان کرد: فیلم "ویولونیست" اثر محمدعلى طالبى که به جشنواره پوسان کره جنوبى راه یافته بود ، چند روز قبل در جشنواره فیلم فوکواوکا موفق به دریافت جایزه بهترین فیلم مخاطبین ژاپن شد و فرش قرمز این فیلم روز چهارشنبه ١٢ مهرماه ساعت بیست در موزه سینما برگزار خواهد شد .

وی که مشاور فرهنگى هنرى شبکه انجمن‌هاى دوستى ایران با سایر کشورها نیز هست، افزود: در این مراسم رؤساى انجمن‌هاى دوستى کشورها، هنرمندان، کودکان کار و خیریه‌هایى که حامى کودکان  هستند، حضور خواهند داشت.

  میرحسینی تصریح کرد: مضمون این فیلم در مورد کودکان کار بوده  و مشکلات اجتماعى این قشر از افراد جامعه را به تصویر می‌کشد، از این‌رو بعنوان مدیر اجرایى ضمن تعاملى که با آقاى طالبى داشتم، در جهت مورد توجه قرار گرفتن مشکلات کودکان کار ، در فرش قرمز این فیلم به جاى اینکه فقط اهالى سینما حضور داشته باشند، بر آن شدم که مدعوین کسانى باشند که در جهت حمایت از کودکان فعالیت می‌کنند . 

بنابراین گزارش محمدعلی طالبی کارگردان پیشکسوت و مطرح سینمای کودک و نوجوان است که تا کنون افتخارات بین المللى بسیارى را براى کشورمان به ارمغان آورده است . 

وى طی چند سال گذشته نیز جوایزش را به موزه سینما اهداء کرد .

 او خالق آثاری همانند "چکمه"، "کیسه برنج"، "شهر موش‌ها"، سریال "گل پامچال" و... است.