به گزارش هنرآنلاین، داوود فتحعلی بیگی، رییس انجمن تئاتر البرز گفت: این مراسم ۲۵ اردیبهشت ماه همزمان با گرامی داشت روز جهانی تئاتر برگزار می شود.
وی هدف از برگزاری این مراسم را ارتقای جایگاه هنر نمایش استان دانست و افزود: در این برنامه همه علاقه مندان به تئاتر دور هم جمع می شوند تا نشان دهند هنرمندان حوزه نمایش البرز همچون اعضای یک خانواده هدف واحدی چون تعالی این هنر را دنبال می کنند.
وی خاطر نشان کرد: علاوه بر این حضور مسئولین در این برنامه باعث می شود آنان از نزدیک با مشکلات این حوزه آشنا و حمایت بیشتری در راستای حل مسایل تئاتر استان صورت دهند.
فتحعلی بیگی افزود:در حال حاضر فضای نمایش در استان البرز بسیار محدود بودهو جوابگوی جمعیت موجود نیست بنابراین مسئولین فرهنگی استان باید هرچه سریع تر نسبت به افزایش تعداد پلاتوهای موجود اقدام کنند.
رییس انجمن تئاتر البرز ادامه داد:در حال حاضر بسیاری از شهروندان کرجی از وجود تئاتر شهر در کرج اطلاع ندارند که این امر به دلیل جغرافیای نامناسب این مکان و همچنین اطلاع رسانی نامناسب در این خصوص ایجاد شده است.
وی در پایان گفت: امید است با اجرای نمایش های متداول در تئاتر شهر و همچنین مکان یابی برای احداث تئاتر شهر در مکانی با موقعیت مناسب جغرافیایی مناسب روز به روز شرایط توسعه و تعالی هنر نمایش در البرز بیشتر شود. انتهای پیام/62