به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی چهاردهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر عروسکی تهران - مبارک، در آخرین روز جشنواره،مجموعه تئاترشهر میزبان چهار نمایش از تهران، آلمان، بلاروس و شهرستان اردبیل می‌شود.

تالار چهارسو نمایش "درفش کاویانی" کار زهره بهروزی‌نیا در نوبت‌های ۳۰/۱۸ و ۳۰/۲۰ روی صحنه می‌رود.

در تالار سایه نمایش "جعبه جادویی"‌کار آندریاس بلاشکه از آلمان در نوبت‌های ۱۷ و ۱۹ اجرا می‌شود.

نمایش "هولستومر" نمایش دیگری از کشور بلاروس است که روسلان کوداسف آن را کارگردانی کرده و در نوبت‌های ۳۰/۱۷ و ۳۰/۱۹ روی صحنه می‌رود.

کارگاه نمایش در این روز میزبان "منم که بی‌تو..." کار محمدتقی اسماعیلی از اردبیل است که در نوبت‌های ۱۶ و ۱۸ اجرا می‌شود.

تماشاخانه سنگلج در آخرین روز جشنواره شاهد اجرای "روز دوست داشتنی " کار گاندلا کی از کشور گرجستان است که یک اجرا در ساعت ۱۸ انجام می‌دهد.

"افسانه کوراوغلی" عنوان نمایشی از تارا جهانی‌راد و عبدالرضا شیبانی است که از گنبدکاوس به جشنواره راه پیدا کرده و قرار است در نوبت‌های ۳۰/۱۷ و ۳۰/۱۹ آن را اجراکنند.

نمایش "جادوگران نیمه شب" کار عادل بزدوده نیز دو اجرای خود را در تالار گلستان مرکز تولید تئاتر کانون پرورش فکری در ساعت‌های ۱۶ و ۱۸ انجام خواهد داد.

خانه نمایش اداره برنامه‌های تئاتر در آخرین روز جشنواره، میزبان "اینک انسان" کار یاسر شریف می‌شود که در نوبت‌های ۱۷ و ۱۹ روی صحنه می‌رود.

اپرای عروسکی حافظ "هیولای زباله" و "شاه عالم‌تاب.." همچنان در تالارهای فردوسی خانه نمایش ۲ و فرهنگسرای نیاوران اجرا می‌شود.

در بخش خیابانی جشنواره نیز نمایش‌های "ماجرای شعبانعلی" کار رجبعلی فلاح ، "داستان آمرسینگ راتور دلاور" کار خیرات رام و "کل کل حشرات" کار مریم سعادت به اجرا درخواهندآمد.

آیین پایانی جشنواره چهاردهم تئاتر عروسکی تهران مبارک در محوطه کاخ موزه گلستان و در ساعت ۲۱ برگزار می‌شود.

انتهای پیام/52/53