به گزارش هنرآنلاین، عبدالحمید قره داغی، رییس حوزه هنری استان البرز با اشاره به برگزاری مراسم اختتامیه سومین جشنواره آثار و تولیدات مراکز استانی حوزه هنری در کرمانشاه گفت: هنرمندان استان البرز پس از رقابت با هنرمندان سایر استان‌های کشور با نتایج درخشانی به دیار خود بازگشتند.
وی اظهار کرد: سومین جشنواره آثار و تولیدات مراکز استانی حوزه هنری از ۲۵ لغایت ۲۸ اردیبهشت ماه در استان کرمانشاه برگزار و هنرمندان حوزه هنری استان البرز برای اولین بار در این رقابت هنری شرکت کردند.
قره‌داغی گفت: حوزه هنری استان البرز با ارسال آثار هنرمندان مرتبط در رشته‌های مختلف در این رقابت هنری شرکت کرد و در رشته تجسمی بخش مجسمه و حجم و نگارگری گرایش گل و مرغ، رشته ادبیات گرایش داستان، شعر و ادبیات پایداری و تازه‌های نشر، آثار ارسالی این مرکز به بخش مسابقه راه یافت.
وی ادامه داد: مهدی سلحشور رتبه سوم و منصور آذری رتبه دوم گرایش مجسمه و حجم را کسب نموده و مهدی خداپناه در نگارگری گرایش گل و مرغ توانست رتبه دوم را کسب کند.
رییس حوزه هنری با معرفی برگزیدگان بخش ادبیات، گفت: در بخش شعر کلاسیک تالیفی مریم آریان با مجموعه غزل یک چندم از من توانست مقام سوم و در بخش فرهنگ و مطالعات پایداری مصطفی رحیمی با کتاب سهم من از چشمان تو مقام دوم را دریافت کردند.
قره‌داغی با اشاره به دریافت دو جایگاه اول در این جشنواره بیان کرد: کتاب داستان ماه را به شب سنجاق کن شامل داستان‌های کوتاه نویسندگان جوان حوزه هنری استان البرز رتبه اول داستان تدوینی و نرم افزار صوتی ـ تصویری آیات بیداری رتبه اول تازه‌های نشر را کسب کردند.
این مسئول در ادامه بیان کرد: جشنواره آثار و تولیدات مراکز استانی حوزه هنری هر دو سال یکبار برگزار می‌شود و کارشناسان حوزه هنری استان البرز از هم اکنون در حال برنامه‌ریزی برای تولیدات فاخر توسط هنرمندان البرز و حضور پررنگ در جشنواره بعدی هستند. انتهای پیام/62