به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی پانوراما، مراسم شب فرهنگی ویتنام با حضور دکتر نگوین تک سفیر ویتنام، دکتر شمس‌الله شریعت‌نژاد نماینده مجلس شورای اسلامی، محسن منافی مالک و بنیان‌گذار مرکز تجاری بین‌المللی پانوراما و برخی مدیران و مقامات کشوری در مازندران برگزار شد.

این رویداد با هدف معرفی جاذبه‌های گردشگری دو کشور و زمینه‌سازی تعاملات فرهنگی،گردشگری و اقتصادی با حضور سفیر ویتنام و دکتر شریعت‌نژاد نماینده مجلس شورای اسلامی در مرکز تجاری بین‌المللی پانوراما (اولین برند مرکز تجاری ایرانی ثبت شده در اتحادیه اروپا) برگزار شد.

شمس‌الله شریعت‌نژاد نماینده مردم تنکابن، رامسر و عباس‌آباد در حاشیه این مراسم در گفت‌وگویی اظهار داشت: از آنجا که جغرافیای مازندران و ویتنام شباهت‌های فراوانی با هم دارند، دو کشور می‌توانند تعاملات و همکاری‌های سازنده‌ای در حوزه‌های گردشگری و اقتصادی داشته باشند.

ایشان ضمن اشاره به این مطلب افزود: سرمایه‌گذاری‌هایی همچون مرکز تجاری بین‌المللی پانوراما با نگاهی بین‌المللی و فراکشوری می‌تواند به ظرفیت‌های گردشگری مازندران کمک شایانی کرده و زمینه‌ساز حضور هرچه بیش‌تر گردشگران و سرمایه‌گذاران خارجی در این استان باشد.

در حاشیه این مراسم طی یک حراج با رویکرد مسئولیت اجتماعی تابلو هنرمند توان‌یاب عاطفه ثمری،که به دلیل معلولیت جسمانی(cp) با دهان نقاشی می‌کند، توسط مرکز تجاری بین‌المللی پانوراما خریداری شد.

گفتنی است سروین سری، مشاور فرهنگی سفارت ویتنام، اجرای این برنامه را بر عهده داشت.

شب فرهنگی ویتنام

شب فرهنگی ویتنام