به گزارش هنرآنلاین، نمایش “نمی‌تونیم راجع بهش حرف بزنیم” به کارگردانی جابر رمضانی در روزهای پنجشنبه و جمعه 23 و 24 شهریورماه در دو نوبت به صحنه می‌رود.

 این نمایش به کارگردانی جابر رمضانی به دلیل استقبال مخاطبان در روزهای پنجشنبه و جمعه 23 و 24 شهریورماه علاوه بر اجرا در ساعت 21 در ساعت 19:30 نیز به صحنه می‌رود.

شیوا ابراهیمی، علی باقری، آتیلا پسیانی، اصغر پیران، نگارجواهریان، ایمان صیادبرهانی، نیکامهر غفاریان و مریم نورمحمدی بازیگران ای اثر نمایشی هستند.

همچنین نمایش “رولور” به کارگردانی پوریا کاکاوند نیز در روزهای پنجشنبه 23 و جمعه 24 شهریورماه ساعت‌ 18 در سالن استاد سمندریان به صحنه خواهد رفت.

 

“چه کسی سهراب را کشت” در تالار قشقایی به صحنه رفت

 اجرای نمایش “چه کسی سهراب را کشت” به نویسندگی و کارگردانی شهرام کرمی سه شنبه 21 شهریور ماه در تالار قشقایی تئاترشهر آغاز شد.

در این اثر نمایشی که هر روز ساعت 19 با مدت زمان 85 دقیقه و قیمت بلیت 25 هزار تومان به صحنه می‌رود، بهرام شاه‌محمدلو، رویا افشار، فرید قبادی، سروش طاهری، حسین پورکریمی، آبان حسین‌ آبادی به عنوان بازیگر حضور دارند.

در این نمایش شهرام کرمی همانند سایر آثارش خانواده و روابط میان انسان‌ها را در محوریت کار خود قرار داده است. او این بار نمایشنامه “چه کسی سهراب را کشت؟” را با اقتباس از شاهنامه به نگارش درآورده و به بازخوانی معاصر داستان رستم و سهراب پرداخته است.

سایر عوامل نمایش “چه کسی سهراب را کشت” عبارتند از: طراح صحنه:  منوچهر شجاع، طراح لباس:  پریدخت عابدین‌ نژاد، طراح گریم:  ماریا حاجیها، طراح نور:  رضا خضرایی، گروه کارگردانی و برنامه‌ریز: الهه افخمی، نداقربانیان، طراح پوستر و بروشور: مازیار تهرانی، مدیر تبلیغات و روابط عمومی: آریان رضایی، عکاس گروه:  محسن کرمانی، انتخاب موسیقی: سعید الله‌وردی، مدیرتولید:  امیرحسین شفیعی و دستیار مدیر تولید: حسین بنیاد.

 

اجرای"ماه هفتم" به مناسبت هفته دفاع مقدس در خانه نمایش

نمایش "ماه هفتم" به نویسندگی و کارگردانی  امیر زاوش با حمایت انجمن تاتر دفاع مقدس و انقلاب به مناسبت هفته دفاع مقدس از 22 شهریورماه تا 5 مهر ماه ساعت 20 شب در خانه نمایش اداره تئاتر به روی صحنه می‌رود. در این نمایش فاطمه سرلک، مهسا نظری و امیر زاوش به ایفای نقش می‌پردازند.

و از دیگر عوامل گروه می‌توان به  دستیار کارگردان: حسین کاوه، طراح صحنه: کسری ابراهیمی، منشی صحنه: مریم جیریایی، گریم محسن ابراهیمی و طراح پوستر و بروشور حسین کاوه اشاره کرد.

علاقه‌مندان به تماشای آثار نمایشی خانه نمایش می‌توانند از طریق نشانی میدان فردوسی، بعد از خیابان ایرانشهر، خیابان شهید موسوی (فرصت سابق)، کوچه محمدآقا، پلاک 34 مراجعه کنند.

نمایش "ماه هفتم" از 22 شهریور تا 5 مهر ساعت 18.30 در خانه نمایش به روی صحنه است.

 

رونمایى از پوستر نمایش "قند خون" در آستانه آغاز پیش فروش

پوستر نمایش "قند خون" به نویسندگی و کارگردانى لیلى عاج که توسط فریده براتى طراحى شده است، در آستانه پیش‌فروش رونمایی شد.  فریده‌براتى طراح جوان اثر، در رابطه با طراحى این پوستر چنین گفت: در عین حالى که نیاز به فضاى بیمارگونه‌ای وجود داشت، ثبت واقعیت نیز می‌بایست در این طراحى لحاظ می‌شد ، در نتیجه از چیدمان و عکاسى استفاده کردم، براساس مفهوم  کلى کار تصویر سفیدى ساختم که درد، رنج و نیاز را نشان دهد .

وى در ادامه افزود: از منظر من این تصویر نه تنها که اشاره‌ مستقیمى به کارگران کارخانه قند دارد، بلکه بحثِ مشکلات، دغدغه‌ها و عدم وجود پشتوانه‌ مالى و امنیت خاطر کارگرها و شرایط دردناک زندگى‌شان را نشان مى‌دهد.

در این اثر نمایشى الهام شعبانى، ارسطو خوش رزم و پریا وزیرى به ایفاى نقش مى‌پردازند و از دیگر عوامل می‌توان به بهارک شهبازى (سرمایه گذار)، توماج دانش بهزادى (مشاور کارگردان)، فرشاد رضایى (آهنگساز)، الهام شعبانى (طراح لباس)، على پویا قاسمى (طراح صحنه)، فریده براتى (گرافیست)، کیوان ضیاءپور (طراح نور)، سارا حدادى (مدیر روابط‌عمومى و مشاور رسانه‌اى- مکث)، کاملیا غزلی (مدیر امور بین الملل)، مهدى کریمى (ساخت تیزر)، ابوالفضل خدابندلو (دستیار کارگردان)، هانیه عنایتی (منشى صحنه)، سهیلا سرمدی، مژگان مدنی (دستیاران طراح‌صحنه) و مریم صباحى (عکاس) اشاره کرد.

نمایش اجتماعى "قند خون" به نویسندگى و کارگردانى لیلى عاج از 5 شنبه 23 شهریور ماه ساعت 18:30 در پلاتو اجراى مجموعه تئاترشهر به روى صحنه مى‌رود، علاقه‌مندان مى‌توانند جهت تهیه بلیت به سامانه تیوال و یا گیشه سالن مراجعه کنند.