به گزارش هنرآنلاین، رضا زواره‌ای هنرمند نقاش البرزی، گفت: از ابتدای تاریخ تاکنون هنر به عنوان عامل اصلی در بهبود کیفیت زندگی انسانها مطرح بوده است.
وی خاطر نشان کرد: هنر واقعی به عنوان یکی از بال‌های امر به معروف و نهی از منکر در کاهش فساد و جرم در جامعه نقش به سزایی دارد.
این هنرمند اظهار کرد: علاقه به هنر مانند خون در رگ‌های حیات هنرمندان جاری است به طوریکه روح آنان جز با انجام فعالیت های هنری آرامش نمی یابد.
زواره ای افزود: به عنوان یک هنرمند ۲۵ سال است که هم در بخش تئوری و هم در بخش عملی فعالیت دارم و علاوه بر تدریس آموزشگاهی، نمایشگاه های فردی و گروهی را در داخل و خارج از کشور برگزار کرده ام.
وی از برگزاری نمایشگاه نقاشی در کشورهای ژاپن، ارمنستان، فرانسه و ایتالیا را به عنوان بخشی از کارنامه خود نام برد. هنرمند البرزی در ادامه از جمع آوری زندگینامه هنرمندان حوزه تجسمی کشور به عنوان بخش دیگری از فعالیت های خود در ۱۰ سال گذشته نام برد و گفت: با این اقدام نام و یاد این هنرمندان در طول تاریخ ماندگار خواهد شد.
این هنرمند نقاش در پایان از حمایت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و اقدام مناسب معاونت هنری در بازدید از هنرمندان استان البرز قدردانی کرد و افزود: امید می رود اقداماتی از این قبیل مستمر اتفاق بیفتد. انتهای پیام/62