به گزارش هنرآنلاین ، برگزیدگان دومین دوره مسابقه عکس سلفی "من و دوست اربعینی‌ام" سه شنبه 14 شهریور ساعت 16 همزمان با شب میلاد امام هادی(ع) در فرهنگسرای انقلاب اسلامی تقدیر می شوند.

 آیین اختتامیه دومین مسابقه عکس سلفی"من و دوست اربعینی‌ام" با حضور محمود صلاحی، رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری، امیرخوراکیان، معاون محتوای شورای ملی فضای مجازی، سرودخوانی حامد زمانی، اجرای امیرحسین مدرس و شعرخوانی شاعرآئینی احمدبابایی و جمعی از چهره‌های فرهنگی برگزار می‌شود.

در این آیین تصویری از حرم اباعبدالله متشکل از تصاویر شرکت کننده در این مسابقه به یکی از خادمان پیاده‌روی اربعین اهدا خواهد شد. رونمایی از پوستر شهید حججی بخش دیگری از این آیین را تشکیل می‌دهد.

در مسابقه عکس سلفی "من و دوست اربعینی‌ام" که در قالب کمپین مردمی عشاق الحسین(ع) برگزار شد از شرکت کنندگان در همایش عظیم اربعین درخواست شد با دوستان غیر ایرانی و اربعینی خود عکس سلفی بگیرند و برای ربات تلگرامی این مسابقه ارسال کنند.

در دور دوم این مسابقه با افزایش ۶ برابری، پیش از این شرکت کنندگان با ارسال عکس‌های خود در قالب کمپین "عشاق الحسین(ع)"، عکس سلفی خود با زائرین اربعین و میزبانان عراقی را برای شرکت در این مسابقه ارسال کرده بودند و فرهنگسرای انقلاب اسلامی عکس‌های دریافت شده را در صفحه اینستاگرام عشاق الحسین(ع) به نمایش گذاشت.

در حاشیه مراسم مهمانان این برنامه با چای عراقی و به سبک اربعین حسینی پذیرایی می‌شوند.

در پایان با قرائت بیانیه هیات داوران از برگزیدگان بخش مردمی و برگزیدگان داوری این مسابقه تقدیر خواهد شد.

سعید فرجی(عکاس و مستندساز)، مرتضی درخشان(فعال شبکه‌های اجتماعی)، سیدشهاب الدین واجدی(عکاس)، مجتبی حیدری(عکاس) و مجید خسرو انجم (طراح، کاریکاتوریست و فعال شبکه‌های اجتماعی) داوری این مسابقه را عهده‌دار بودند.

پس از آیین اختتامیه از نمایشگاه ۴۰ تصویر برتر این دور از مسابقه در نگارخانه مهر فرهنگسرای انقلاب اسلامی گشایش می‌یابد.

این آیین با همکاری موسسه فرهنگی هنری قدس، شبکه افق، سازمان هنری رسانه ای اوج برگزار می‌شود.

این مراسم سه شنبه 14 شهریور ساعت 16در فرهنگسرای انقلاب اسلامی واقع در بزرگراه شهید نواب صفوی، تقاطع پل کمیل، ابتدای کمیل برگزار می شود.