به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی برج آزادی، در این کنسرت نیلز پتر مولوار (ترومپت)، سهیل شایسته (ویولن)، ساموئل روهرر (درامز) و ادیب قربانی (پیانو) به اجرای قطعاتی در سبک های متنوع خواهند پرداخت.

نیلز پتر مولوار نوازنده‌ی ترومپت و آهنگساز نروژی است. موسیقی او ترکیبی از چندین سبک مختلف از جمله، جز ، امبینت، الکترونیک ، هاوس و ... است که با هنر و ظرافتی خاص در هم آمیخته شده و فضایی عمیق و اثرگذار خلق کرده است.

از نکات بارز در مورد این نوازنده‌ می‌توان به اجراهای زنده‌‌اش اشاره کرد، اجراهای او تجربه‌ای منحصر به فرد و تاثیر گذار برای مخاطب است.

ساموئل روهرر نوازنده‌ درامز و سازهای کوبه‌ای اهل کشور سوییس، یکی از نوگراترین نوازنده‌های درامز در اروپا به شمار می‌رود. تسلط وی بر سبک‌های مختلف موسیقی و سلیقه‌ منحصر به فرد او در کارهای شخصی‌اش او را به یکی از پیشتازان موسیقی جز معاصر تبدیل کرده است.

ادیب قربانی نیز لیسانس نوازندگی پیانو از دانشگاه هنر تهران و فوق لیسانس آهنگسازی از دانشگاه تهران دارد. قربانی به همراه سهیل شایسته و انزو فاواتا "تریوی قصه گویان تهران" را تشکیل داده که از جمله فعالیت‌های این گروه می‌توان به دو اجرای موفق در بخش بین الملل جشنواره‌ موسیقی فجر و ضبط آلبوم اشاره کرد. سبک آهنگسازی و تجربه همکاری‌های چند سال گذشته با نوازندگان صاحب سبک اروپایی، در دستیابی او به صدای شخصی‌اش تاثیر گذار بوده است.

سهیل شایسته نوازنده ویولن، سابقه نوازندگی در ارکستر فیلارمونیک و ارکستر مجلسی تهران را در کارنامه خود دارد. از فعالیت‌های وی می‌توان به همکاری با موزیسین و نوازنده مطرح بین المللی و اجرا در تهران و فستیوال موسیقی جز اسلو و ضبط آلبوم نام برد.

کنسرت کوارتت نیلز پتر مولوار، شامگاه پنج شنبه ۱۶ شهریور از ساعت 21:00 در برج آزادی برگزار می شود.

 

 

روابط عمومی مجموعه فرهنگی هنری برج آزادی