به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط غمومی برنامه، مهدی جهانی پس از مدت ها انتظار توانست همه مجوزهای لازم برای برگزاری کنسرت و فعالیت رسمی در کشور را بگیرد و نخستین کنسرت این خواننده در تاریخ 18 شهریور در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی روی صحنه خواهد رفت.

مهدی جهانی درباره نخستین کنسرت و فعالیت مجازش در کشور در نخستین اظهار نظر رسمی خود گفت: حس بسیار زیبایی دارم و امیدوارم بتوانم در کشور خودم در بهترین و مقبول ترین حالت برای دوستداران موسیقی بخوانم و این برایم ارزشمند است. همصدا شدن با هموطنانم برای من بهترین اتفاق است و قطعا همیشه بیشترین سعی را دارم که بتوانم بهترین آثار را برای آنها تولید کنم.

این کنسرت که به تهیه کنندگی رسول ترابی و تحت امتیاز موسسه "آوای دوران" برگزار خواهد شد، در دو سانس روی صحنه می‌رود.

رسول ترابی نیز درباره این کنسرت و برنامه ریزی‌های آن اعتقاد دارد: خدا را شکر که مجوزهای مهدی جهانی صادر شدند و رویه دفتر موسیقی واقعا رویه ای مثبت و قابل احترام است. ارکستری قوی را تدارک دیده ایم و امیدواریم این اجرا سکوی پرتابی باشد برای این خواننده.

رسول ترابی افزود: نسل خواننده‌ها در ایران در حال پوست اندازی است. تمام آثار پرطرفدار مهدی جهانی اجرا خواهند شد و قطعا اجرای قوی ای را در پیش خواهیم داشت. آثار مهدی جهانی در بین مخاطبان موسیقی بسیار پرطرفدارند و قطعا انتخاب از بین آثار این خواننده کار سختی است.

رسول ترابی درباره آلبوم مهدی جهانی نیز گفت: آلبوم مهدی جهانی با آثار جدید آماده است و پس از چند اجرای زنده قطعا آلبوم این خواننده هم روانه بازار موسیقی کشور خواهد شد.

بلیت فروشی کنسرت مهدی جهانی از ساعت 14 امروز (دوشنبه 6  شهریور) آغاز خواهد شد.