سرویس معماری هنرآنلاین: مرکز موسیقی "روبکس" در همجواری بنایی قدیمی در منطقه‌ای باستانی در فرانسه و به همین نام، با رویکرد توسعه و احیای یک نماد فرهنگی شکل گرفته است.

بازسازی و تجهیز بافت شهری و ارتباط نزدیک‌تر مخاطب با این بنای تاریخی  در این پروژه به نحوی ساماندهی شده که این مرکز هنری قادر باشد شهروندان علاقه‌مند به فعالیت‌های هنری را به خود جلب کند.

سازه‌های الحاقی طراحی شده با استفاده از متریال های گوناگونی شکل گرفته که شفافیت و عدم شفافیت را به خوبی به نمایش می‌گذارد. در طراحی داخلی نیز ترکیبی از بافت قدیمی و متریال‌های نوین را مشاهده می‌کنیم.

دیالوگی که با همنشینی بخش قدیمی و سازه‌های الحاقی جدید در این مجموعه برقرار شده به تاثیرات بصری کم نظیری منجر شده که این پروژه را از نمونه‌های مشابه خود متمایز می‌کند. به این ترتیب کلاژی که از جلوه‌های بصری متفاوت در این پروژه  به وجود آمده، دریافت‌های  حسی برانگیزاننده ای را در مخاطب موجب می‌شود. خصلت بینابینی این پروژه که جلوه‌هایی از معماری گذشته و فضاسازی‌های مدرن را توامان در خود دارد، در ایجاد حس پیوند تاریخی در ذهن مخاطب نیز موفق عمل می‌کند.

طراحی داخلی آموزشگاه موسیقی

 

طراحی داخلی آموزشگاه موسیقی