سرویس سینمایی هنرآنلاین:  حسین قناعت کارگردان سینمای کودک و نوجوان در حالی که دو فیلم"دزد و پری 2" و "قهرمانان کوچک" را آماده اکران دارد، مشغول نگارش دو فیلمنامه جدید است.

او در گفت‌وگو با خبرنگار هنرآنلاین دراین باره گفت: مشغول نگارش فیلمنامه " شش قهرمان ونصفی" هستم که نگارش آن به اتمام رسیده و در مرحله بازنویسی است، فکر می‌کنم تا هفته آینده فیلمنامه کامل شده و برای ارائه آماده شود. از سوی دیگر دو فیلم " دزد وپری 2" و "قهرمانان کوچک" را هم  آماده اکران دارم که "قهرمانان کوچک" ماه آینده  به روی پرده سینما می‌رود..

دارنده پروانه زرین بهترین فیلم از نگاه داوران کودک سی امین جشنواره فیلم کودک و نوجوان با اشاره به اینکه تابستان فصل خوبی برای اکران فیلم‌های کودک بود، اظهار کرد: متاسفانه با این که تابستان فصل خوبی برای اکران فیلم‌های کودک بود، اما  در این مدت غیر از فیلم "بیست ویک روز بعد" کار دیگری اکران نشد و برای اکران فیلم‌های کودک و نوجوان اتفاقی رخ نداد، در حالی‌که می‌شد یک فیلم دیگر هم اکران شود و حداقل در این فصل دو فیلم از سینمای کودک اکران می‌شد..

قناعت ادامه داد: صحبت‌هایی درباره  حمایت از اکران فیلم‌ها ی کودک شده است که امیدوارم به نتیجه برسد و شاهد اکران بهتری در فصل پاییز باشیم. تنها فیلمی که از اکران آن در این فصل خبر دارم" قهرمانان کوچک" است که مهرماه اکران می‌شود و پیگیر هستیم برای  اینکه بتوانیم "دزد و پری 2" را هم اکران کنیم. تا جایی که خبرها را دنبال می‌کنم، دوستان دیگر هم پیگیر هستند تا بتوانند در این فصل فیلمشان را به گردونه اکران برسانند که امیدوارم این اتفاق بیفتد..

این کارگردان در ادامه درباره داستان فیلم جدید خود نیز بیان کرد: این فیلم به نوعی در ادامه "قهرمانان کوچک" نوشته شده است. یک فیلم رزمی اساسی است که صحنه‌های اکشن بیشتری نسبت به فیلم قبلی دارد. استقبالی که در اکران مردمی و اکران های ایام جشنواره از فیلم "قهرمانان کوچک"شد، باعث گردید تا به سراغ این فیلمنامه بروم و امیدوارم که مثل "قهرمانان کوچک" مورد استقبال قرار بگیرد..

وی همچنین در پاسخ به این سوال که فیلم را به جشنواره فیلم فجر می‌رساند یا خیر، اعلام کرد: البته جشنواره کودک بیشتر مد نظر ماست، ولی اگر فیلم تا آن موقع آماده شود ،برای جشنواره ی فجر هم خواهیم فرستاد..