به گزارش هنرآنلاین، "مالیخولیا" اخیرا جواز حضور در بخش مسابقه بین الملل بیست و پنجمین دوره جشنواره فیلم وارنا را کسب کرد و عوامل فیلم که اخیرا راهی بلغارستان شده‌اند،  در مراسم فرش قرمز فیلم شرکت کردند.

مرتضی آتش زمزم کارگردان و تهیه کننده و لاله اسکندری و محمدرضا هدایتی دو بازیگر فیلم در این مراسم شرکت کردند.

قرار است فیلم روز  یکشنبه 5 شهریورماه در این جشنواره به نمایش درآید و روز دوشنبه نیز جلسه پرسش و پاسخ فیلم برگزار خواهد شد. آفرودیت طلایی عنوان جایزه بزرگ این جشنواره است که "مالیخولیا" چشم به تصاحب آن دارد.

فیلم سینمایی "مالیخولیا" به کارگردانی و تهیه کنندگی مرتضی آتش زمزم چندی قبل در گروه آزاد روی پرده سینماها بود.

لیلا اوتادی، محمدرضا هدایتی، لاله اسکندری، نادر فلاح، محمد فیلی، سپیده مظاهری، افسانه فتاحی، همراه با هنرمند خردسال دیانا پاژنگ بازیگران این فیلم سینمایی بوده اند."مالیخولیا" به بخشی از مردم توجه دارد که خودشان از یک نوع بیماری که به آن گرفتار شده اند، خبر ندارند. به عبارت بهتر داستان این فیلم درباره آدم هایی است که دچار دوگانگی هویتی شده‌اند… .

جشنواره وارنا از تاریخ 2 الی 11 شهریور برگزار ‌می‌شود. پیش از این در سال 90 جایزه بزرگ این جشنواره به فیلم سینمایی "چراغی در مه" به کارگردانی پناه‌برخدا رضایی تعلق گرفت و فیلم‌سینمایی "درباره الی" به کارگردانی اصغر فرهادی نیز برگزیده‌ جایزه ویژه بهترین فیلم این جشنواره بین‌المللی شد.