مراسم اختتامیه اصلی جشنواره فرهنگی و هنری علی اکبر (ع) امروز صبح در برج میلاد با حضور معاون اول رئیس جمهور، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزیر ورزش برگزار شد.

راضیه ده پایینی جوان برتر حوزه هنرهای نمایشی که جایزه خود را از محمدرضا رحیمی، معاون اول رئیس جمهور دریافت کرد به خبرنگار تئاتر هنرآنلاین گفت: در این جشنواره فعالیت یکساله من در عرصه هنر نمایشی ارزیابی شد و در نهایت به عنوان جوان برتر برگزیده شدم.

وی با بیان اینکه فعالیت یکساله اش در زمینه بازیگری حوزه تئاتر خیابانی بوده است تصریح کرد: برگزاری این جشنواره ها بسیار مثبت است و باعث رشد و شکوفایی جوان ها می شود. در یکسال گذشته با تاکید معاون امور هنری و با همت مدیر دفتر تئاتر خیابانی کشور اجراهای عمومی تئاتر خیابانی شکل گرفت که این زمینه را برای بروز استعدادها فراهم کرد.

ده پایینی در پایان گفت: تشکر ویژه از معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد دارم که با حمایت خود از جوان ها زمینه را برای پیشرفت و تشویق آنها مهیا می کنند.

گفتنی است؛ راضیه ده پایینی بازیگر نمایش موفق "هیس" به کارگردانی امیرحسین شفیعی با موضوع بیداری اسلامی است، همچنین وی در سی امین جشنواره تئاتر فجر بخش خیابانی با بازی در نمایش "داستانک" تندیس بهترین بازیگر زن را دریافت کرد.

انتهای پیام/۵۴/۵۳