به گزارش هنرآنلاین به نقل از کانون منتقدان تئاتر، مصطفی محمودی سخنگوی کانون ملی منتقدان تئاتر ایران با اعلام این خبر افزود: در آستانه برگزاری چهاردهمین جشنواره بین المللی تئاتر عروسکی، هیات مدیره کانون ملی منتقدان تئاتر ایران تصمیم به انتشار نقد نمایش های شرکت کننده در جشنواره در قالب یک ویزه نامه کرد. بر همین اساس مقرر شد تا ویژه نامه مذکور به صورت یکی از شماره های ویژه ماهنامه نمایش و با همکاری انتشارات نمایش چاپ شود و پس از پایان جشنواره در اختیار علاقه مندان قرار گیرد.

مدیر روابط عمومی کانون ملی منتقدان تئاتر ایران خاطر نشان ساخت: هیات مدیره کانون با بهره گیری از تمام توان خود و با استفاده از همه ظرفیت اعضای پیوسته این تشکل سعی دارد اکثریت نمایش های شرکت کننده در جشنواره را نقد کرده و در صورت فراهم شدن شرایط و امکانات لازم، ویژه نامه ای درخور و شایسته این گونه نمایشی را به مخاطبان و علاقه مندان عرضه نماید.

محمودی در خاتمه افزود: برنامه ریزی حضور هر یک از منتقدان برای تماشا و نقد آثار شرکت کننده به پایان رسیده و منتقدان عضو کانون ملی منتقدان تئاتر از روز شنبه هم زمان با شروع نجشنواره به تماشای آثار شرکت کننده در بخشهای گوناگون می نشینند.

انتهای پیام/52/53