مسعود موسوی کارگردان نمایش «به دهکده جهانی خوش آمدی پینوکیو» به خبرنگار تئاتر هنرآنلاین در رابطه با اجرای عمومی این نمایش گفت: نمایش «به دهکده جهانی خوش آمدی پینوکیو» که پیش از این در بخش چشم انداز سی امین جشنواره تئاتر فجر به روی صحنه رفته بود با تغییر نام به «پینوکیو میخواهد بمیرد» از ۱۸ تیر در سالن قشقایی مجموعه تئاتر شهر به روی صحنه می رود.

موسوی در ادامه در رابطه با علت تغییر نام نمایش افزود: بعد از اجرای جشنواره متن این نمایشنامه با نام «پینوکیو می خواهد بمیرد» به چاپ رسید به علت اصرار نویسنده اثر و اینکه بعد از چاپ نمایشنامه سوء تفاهمی پیش نیاید این تغییر نام صورت گرفت.

وی تصریح کرد: تغییراتی از جمله کوتاه یا بلند شدن برخی صحنه ها، موسیقی انتخابی و طراحی نور و لباس از جمله تغییرات نمایش نسبت به اجرا در جشنواره است.

نمایش «پینوکیو میخواهد بمیرد» نوشته داریوش رعیت است در این نمایش پرستو کرمی، حسام منظور، شاهین اعلائی نژاد، محسن بابائی، معین عشاقی و مسعود موسوی ایفای نقش می کنند.

موسوی در پایان خاطر نشان کرد: نمایشنامه «ما فقط ۵ دقیقه وقت داشتیم» برای نیم سال دوم تالار انتظامی تماشاخانه ایرانشهر در نوبت اجرا است.

انتهای پیام/۵۴/۵۳