سرویس موسیقی هنر آنلاین: اولین کنسرت فروغ، تیرماه و هم‌زمان با ایام عید سعید فطر به مدت چهار شب در تالار وحدت تهران برگزار شد که استقبال خوب دوستداران موسیقی اصیل ایرانی و طرفداران علیرضا قربانی را به دنبال داشت.

قربانی در این دوره از کنسرت‌هایش هم مثلِ همیشه طرح‌هایی ویژه برای طراحی صحنه‌اش داشت تا بار دیگر نشان دهد که تا چه اندازه برای مخاطبش احترام قائل است.

این خواننده در ادامه تور کنسرت‌های آلبوم "فروغ" به آهنگسازی سامان صمیمی روزهای 19 و 20 مرداد برای اولین بار در تالار آفتاب شهر اهواز قطعات آلبوم جدیدش را روی صحنه برده و سپس در ادامه عازم دیار آذربایجان می‌شود و در روزهای دوم و سوم شهریور مهمان مردم شهر تبریز خواهد بود. این برنامه در سالن پتروشیمی این شهر برگزار می‌شود.

مقصد بعدی تور فروغ استان گیلان است و این خواننده و نوازندگان ارکسترش روز دهم شهریور و طی دو سئانس به دیدار مخاطبانشان در شهر رشت می‌روند. سالن خاتم‌الانبیاء این شهر میزبان کنسرت علیرضا قربانی خواهد بود.

همچنین خواننده آلبوم "فروغ" دومین اجرای این کنسرت در پایتخت را شهریورماه روی صحنه خواهد برد که هنوز اطلاعات دقیقی درباره آن درج نشده است.

پویا سرایی نوازنده سنتور، میلاد محمدی نوازنده تار و شورانگیز، نیلوفر محبی نوازنده ویولن، محسن عبادی نوازنده ویولن، پریسا پیرزاده نوازنده ویولا، ماکان خویی نژاد نوازنده ویولنسل، فرشید پاتینیان نوازنده کنترباس، زکریا یوسفی نوازنده سازهای کوبه‌ای، بهتاش ابوالقاسم نوازنده سازهای کوبه‌ای و سامان صمیمی اهنگساز و نوازنده کمانچه و سه‌تار در این کنسرت در کنار قربانی حضور خواهند داشت.

آلبوم "فروغ" با صدای قربانی و موسیقی صمیمی دهم خرداد منتشر شد. این مجموعه 10 قطعه‌ای شامل سروده‌های فروغ فرخزاد، مولانا و علیرضا کلیایی است. با وجود اینکه قطعه "فروغ" از این مجموعه زمستان سال گذشته منتشر شد، اما تمام قطعات آلبوم جدید علیرضا قربانی برای اولین بار در کنسرت‌های تیرماه اجرا شد.