سرویس استان‌های هنرآنلاین: نمایش  "این ابر بارانی ست" سه بر خوانی از یک روایت ساده با نویسندگی و کارگردانی اصغر گروسی است که بازیگرانی چون، فیروزه بابا ملکی، اشکان فرعادی، آرش عسکرزاده در آن نقش آفرینی می کنند و طراح صحنه و لباس را مرضیه شاهدی، انتخاب موسیقی این اثر را امیر گروسی، مدیر صحنه و منشی آن سید محسن حسینی، نو رو صدا، حمید رضا تیمارچی، برعهده دارد . 

اصغر گروسی، در این باره گفت: در این نمایش امیرعلی خواب دیده در روز سی صفر مصادف با شهادت امام رضا(ع) اگر به مشهد برود شفا خواهد گرفت... او قربانی اتفاقاتی ست که ظاهرا در آن نقشی نداشته، پس سعی می کند جور دیگری به مساله بپردازد....

وی افزود: کارگردانی این نمایش  در منظر اولیه رئال و یا حتی در بستر ناتورالیستی اتفاق می افتد تا همه وقایع با جزئیات به سمع و نظر بیننده برسد اما پس از تجربه کارگردانی در این گرایش به ضعف هایی پی بردم که تا قبل از عملی شدن پروژه گمانش را نمی کردم. یکی از این معضلات زمان بود که نمی شد کنترلی بر آن داشت و دیگری بیان بی کم و کاست اتفاق که کنش مند نبود. پس دست به تغییراتی در متن و شیوه کارگردانی زدم و در وهله اول با بازیگران نمایش در میان گذاشتم که پس از بحث هایی مفصل مورد توافق قرار گرفته و جامه عمل پوشید.

این نمایش از تاریخ ٢١ تا ٢٨مرداد ماه ساعت ٢٠:٣٠ در تماشاخانه استاد هودی شیراز روی صحنه خواهد بود. 

الهه بهرامی