به گزارش هنرآنلاین، روزبه حسینى سرپرست گروه "و ناگهان" در خصوص برگزارى این رپرتوار چنین گفت: در همه جاى دنیا گروه‌اى تئاترى با رپرتوار  زنده هستند، ما به بیستمین سال گروه "و ناگهان" نزدیک مى‌شویم و کمتر از دو سال دیگر این گروه ٢٠ ساله مى‌شود.

وى در ادامه افزود: در تمام این سال ها کارگردانانی در گروه من متولد شدند که پس از اولین کارشان از گروه جدا شدند، از حدود سی ماه قبل، تصمیم گرفتم گروه را دوباره از نو بسازم و جوانان بسیار مستعد را دور هم جمع کنم؛ از میان بیش از پنجاه نفر، در این دو سال و نیم، پس از اجرای چند نمایش و برگزاری کارگاه‌های مختلف، ١٥ نفر به صورت منسجم باقى ماندند که ٤- ٥ نفرشان گرایش‌هاى جدّی کارگردانى دارند و حالا در این رپرتوار سه نفر براى سه نمایش‌نامه اقتباسى من آستین بالا زده‌اند. 

رپرتوار گروه تئاتر "و ناگهان" به صورت تخصصى به سه نمایش اقتباسى مى‌پردازد، که وجه پژوهشى و علمى خواهد داشت در عین حال، شکل داورى این رپرتوار به زودى اعلام خواهد شد.

رپرتوار گروه تئاتر "و ناگهان" به سرپرستى روزبه حسینى از ٢٢ مرداد تا ١٣ شهریور ماه، ساعت ١٩ در سالن استاد انتظامی خانه هنرمندان ایران به روى صحنه مى‌رود.