به گزارش هنرآنلاین، علی قمصری سرپرست کنسرت گفت‌وگو صبح امروز در نشست مطبوعاتی کنسرت خود در جمع خبرنگاران گفت: این کنسرت با تلفیقی از موسیقی ایرانی و غربی هشتم و نهم تیرماه در تالار اندیشه حوزه هنری تهران برگزار می‌شود.

قمصری با گرامیداشت یاد زنده‌یاد کسایی و ذوالفنون در سخنانی اظهار داشت: این کنسرت در دو بخش با عناوین اپراتور ایرانی به خوانندگی حسین علیشاپور و بخش دیگر آن با عنوان موسیقی بی‌کلام است که سازهای ایرانی و غربی در آن به گفت‌وگو می‌پردازند.

این آهنگساز جوان کشورمان تصریح کرد: در این اجرا تلاش کرده‌ایم تا هر سازی با هر نوازنده‌ای نماینده مخصوص متد و فرهنگ موسیقایی آن کشور کنسرت را همراهی کند.

وی با اشاره به ترکیب این کنسرت گفت:‌ در این اجرا تعدد سازها به گونه‌ای دیده می‌شوند که صدایی هماهنگ و یک‌صدا را به اجرا در می‌آورند.

نویسنده کتاب "هارمونی موسیقی ایرانی" یادآور شد: ماندگاری آثار در گذر زمان به وجود آمده است و در گذشته به لحاظ تعدد شاهد تنوع در موسیقی نبوده‌ایم ولی در حال حاضر تنوع زیاد شده است؛ این به دلیل آن است که خوانندگان و آهنگسازان زیادی در این زمینه فعال شده‌اند؛ به ویژه در موسیقی پاپ این امر دیده می‌شود. معتقدم اگر آهنگساز کار و جامعه خود را بشناسد آثارش ماندگار می‌شود.

بلیت‌های این کنسرت از مراکز سامانه سی‌گذر به قیمت‌های ۱۵ تا ۲۵ هزار به فروش می‌رسد که برای دانشجویان دارای تخفیف ۵۰ درصد است.