سرویس سینمایی هنرآنلاین: شهرام لاسمی که بیش از همه برای بازی در نقش شخصیت قلقلی شهرت دارد، در گفت‌وگو با خبرنگار هنرآنلاین درباره فعالیت‌های اخیرش گفت: این روزها مشغول اجرای نمایش "قلقلی کجایی" به کارگردانی فرید نوایی و نویسندگی کاظم برزگر هستم.

وی ادامه داد: در این نمایش من به همراه اعظم شکوفه پور، کاظم برزگر و مانی لاسمی به ایفای نقش می‌پردازیم. قصه نمایش هم درباره قلقلی است که در خیابان گم می‌شود و با کمک و همراهی پلیس پیش خانواده بازمی‌گردد. درواقع این نمایش تلفیقی از ویدئو و اجرای زنده است برای نسل جدید که خیلی با کاراکتر قلقلی آشنا نیستند یک نمایش شاد با نکات آموزشی برای کودکان.

لاسمی در ادامه درباره سایر برنامه‌های خود بیان کرد: قصد داشتم مجموعه "ماجراهای قلقلی" را که برای شبکه نمایش خانگی آماده‌شده بود، عرضه کنم که متأسفانه اتفاق مثبتی برای آن رخ نداده و پخش‌کننده پیش از توزیع این مجموعه مبلغ 30 میلیون تومان طلب دستمزد کرده و پخش شدن یا نشدن آن برایش مهم نیست. متأسفانه شرایط توزیع و پخش بسیار بد شده و کسی هم نسبت به این موضوع جوابگو نیست.

نمایش "قلقلی کجایی " برای رده سنی کودک هر شب به‌جز شنبه‌ها و یکشنبه‌ها تا پایان شهریورماه ساعت 19 و 30 دقیقه در سالن پارک ارم به صحنه می‌رود.