به گزارش هنرآنلاین،احمدی خواننده جوان و آینده دار موسیقی ایران درباره این اثر گفت: سرنوشت ۸ قطعه با نامهای «یاد تو»، «دیوار تنهای»، «بیقرار»، «لحظه اول»، «نیمه گمشدهٔ من»، «عشق»، «باتو بی تو» و «لحظهٔ دیدار» دارد که ترانه قطعات توسط رضا پارسائی، علی دبستانی، محمد صمدی و حسین زاولانه سروده شده است.

وی در ادامه صحبتهایش افزود: قطعات آلبوم هم به وسیله فرهاد زارع، شایان قضاوی و معین طاهری (اکثر قطعات) آهنگسازی و تنظیم شده‌اند.

هادی احمدی درباره همکاران خود در این آلبوم گفت: در تهیه و تولید این آلبوم از هنرمندان و بزرگان به نام موسیقی ایران همچون میثم مروستی (ویولن)، کریم قربانی (ویولنسل)، حامد یونسی (فلوت)، داود رازانی (ترومپت)، مسعود همایونی (گیتار الکتریک)، بابک ریاحیپور (گیتار باس)، علی دبستانی (پرکاشن)، معین طاهری (پیانو)، مهران اعظمی کیا (تار و سه تار)، کاوه معتمدیان (کمانچه) و مهران اعظمی کیا (عود) به عنوان نوازنده استفاده شده است.

این خواننده همچنین خبر از برگزاری تور کنسرت های این اثر داد و گفت: «در حال برنامه ریزی برای اجرای تور کنسرت های این آلبوم هستیم و به زودی اخبار تکمیلی این اجراها در اختیار رسانه ها قرار خواهد گرفت.

لازم به ذکر است که هادی احمدی متولد شهر اصفهان، از ۶ سالگی نزد ذبیح الله احمدی یکی از استادان بنام موسیقی سنتی ایران و مهد اصفهان شروع به فعالیت کرده و با تمرینات مداوم در آواز اصیل و مقامهای موسیقی ایرانی به اجراهای متفاوت به همراه پدر در صدا و سیما و محافل رسمی پرداخته و در محضر اساتیدی چون استاد حسن کسایی، استاد جلیل شهناز و استاد شاهزیدی به تجربیات زیادی کسب پیدا کرده است . سپس با ۱۲ سال فعالیت در موسیقی سنتی با اراده خود به موسیقی پاپ روی آورده و با فعالیتهای زیادی که در این زمینه داشت در سال ۱۳۸۶ تهیه و تولید اولین آلبوم رسمی و حرفه ای اش «سرنوشت» که از بزرگترین پروژههای موسیقی پاپ و سنتی ایران است را با همکاری بزرگترین نوازندگان ایران شروع کرد و این آلبوم اکنون پس از پنج سال راهی بازار موسیقی کشور شده است.

45/پایان پیام