به گزارش هنرآنلاین، نویسنده و کارگردان نمایش در این خصوص اظهار کرد: "روبان‌های مشکی را از گوشه‌ قاب عکس‌ها بردار" کاری از گروه نمایشی "آریا" همدان است که از ١٠ تا ٢٤ مردادماه هر روز از ساعت ١٩ در مجتمع فرهنگی سینمایی شهید آوینی در بلوار بعثت به روی صحنه می‌رود.

مهدی شادمانی روشن گفت: در این کار محمدرضا زهاب (تهیه‌کننده)، محسن سپه‌دوست (مشاور کارگردان)، سعید باغبانی‌نیر ( بازیگردان)، مهدی ملکان (گرافیست و طراح جلوه های بصری)، ندامیهمی (مدیر صحنه)، فاطمه فضل علی (منشی صحنه)، علی مهدی‌پور ( اجرای دکور)، مسعود صانعی (مستندسازی)، فرزانه کوثرنژاد (موسیقی) هستند.

وی با تاکید بر اینکه طراح صحنه و لباس این نمایش بر عهده محمدرضا زهاب است، افزود: سعید باغبانی‌نیر، محسن سپه دوست و رها صحبتی هم بازیگران این نمایش خواهند بود.  

این نویسنده خوش‌ذوق همدانی که اولین تجربه کارگردانی خود را با نمایش "روبان‌های مشکی را از گوشه‌ قاب عکس‌ها بردار" خواهد داشت در مورد دلایل ورود خود به حوزه کارگردانی تئاتر گفت: سابق در کارهای مختلف نمایشی به عنوان نویسنده، منشی و مدیر صحنه و دستیار کارگردان و... فعالیت داشته و در همدان با کارگردان‌هایی مثل حسین صفی و سهراب نیک‌فرجاد و سعید باغبانی همکاری کرده‌ام؛ با توجه به اینکه  این نمایشنامه را با توجه به داستان آن و شاعرانگی متن مناسب دیدم و از طرفی از یک نقطه‌ای هم باید این بخش را شروع می کردم، تصمیم به آماده‌سازی و ساخت این نمایش گرفتم.

وی با تاکید بر اینکه ‌امیدوارم نگاه هنرمندان و مسوولان به تئاتر بزرگسال، با مسئولیت بیشتری همراه باشد، ادامه داد: تلاش من و همکارانم ارائه نمایشی است که در آن سهم مخاطب حفظ شده و مخاطب در تکمیل نمایش همراه باشد و پس از پایان نمایش در سالن، داستان در ذهن وی ادامه پیدا کند.