سرویس معماری هنرآنلاین: یک پروژه مسکونی در تهران با نام "خانه مشاء" به عنوان یکی از فینالیست‌های فستیوال جهانی معماری (WAF 2017) معرفی شد. طی یک رویداد خبری سه روزه در برلین، هیئت داوران WAF برترین معماری‌ها از سراسر جهان را در اعلام خواهد کرد. پروژه‌ی مسکونی "ویلای مشا" از شاهین حیدری و لیدا الماسیان از ایران در فهرست نامزدهای دریافت این جایزه قرار گرفته‌ است.

طراحان پروژه خانه مشا در دشت مشای محوطه کوه البرز در نزدیکی قسمت شمال تهران تمایل ذاتی انسان به چشم‌اندازهای طبیعی را مد نظر قرار داده‌اند.توپوگرافی مرتفع و موقعیت مکانی منطقه الهام بخش لیدا الماسیان و شاهین حیدری طراحان این پروژه برای ایجاد حس تعلیق و دید گسترده برای تمام چشم اندازهای اطراف بوده است. هدف پروژه هم ادغام طبیعت با زندگی روزمره است که از طریق اختصاص بخش بزرگ‌تر زیربنا برای بهره‌مندی از چشم‌اندازهای طبیعی حاصل شده است.

پروژه‌هایی از ژاپن، ویتنام، مالزی، سنگاپور، استرالیا، هلند، چین، نروژ، دانمارک و انگلستان دیگر نامزدهای دریافت فستیوال جهانی معماری 2017 را تشکیل می‌دهند.

در فستیوال جهانی معماری  WAF سال جاری میلادی بخش ویژه‌ای برای معماران ایرانی ایجاد شده که شامل پروژه‌های ساخته شده در ٣ سال گذشته هستند.اختصاص این بخش ویژه به این دلیل صورت گرفت که این رویداد در بخش ثبت‌نام فراخوان سال ۲۰۱۵ خود نام ایران را از فهرست انتخاب ملیت معماران و همچنین فهرست انتخاب مکان اجرای پروژه حذف کرد اما با خروج ایران از لیست تحریم این فستیوال؛ از این پس معماران ایرانی نیز می‌توانند در این فستیوال جهانی شرکت داشته باشند .

فستیوال جهانی معماری (WAF) جشنواره‌ای است که از سال ٢٠٠٨، همه‌ساله در گروه‌های مختلف ساختمانی برگزار می‌شود. در این فستیوال، فینالیست‌های هر گروه در مدت سه روز، در طی یک رقابت به طور زنده مورد داوری قرار می‌گیرند، که از هر گروه یک برنده و در نهایت، از میان برندگان گروه‌ها، یک اثر به عنوان بهترین ساختمان سال انتخاب می‌شود.

جایزه WAF تنها جایزه معماری جهانی ست که در آن شرکت‌کنندگان جشنواره می‌توانند به طور مستقیم ارائه هر کدام از معمارانی که وارد بخش فینال شده‌اند را تماشا کنند و نیز نظر داوران راجع به هر طرح را بدانند.