به گزارش هنرآنلاین، این شماره مجله با مطالبی خواندنی ویژه (پیکان)،  در سراسر‌ کشور توزیع شد و کامران شیردل، ترانه یلدا، ناصر فکوهی، عباس کاظمی، محمد بهشتی، انوشیروان روحانی، سهراب دریابندری و فاتح صهبا در این شماره از مجله "آنگاه" همکاری داشتند.

آرش تنهایی سردبیر مجله ضمن خوشامدگویی بر عملکرد معتدل و رویکرد بی‌طرف مجله تأکید کرد.  

در ادامه برنامه مسعود فروتن مجری پرخاطره تلویزیون داستانی از خاطرات اولین پیکانش روایت کرد که نقشی نمادین در زندگی زناشویی‌اش داشت و همینطور ترانه یلدا که مطلبی با عنوان «عشق به زندگی آمریکایی» از وی در آنگاه منتشر شده است، نظام حمل‌ و‌نقل شهری را تحلیل و از مسئولان فرهنگی و روشنفکران خواست تا به تغییر اساسی عادات زندگی شهری و بازیابی نقش خودرو در زندگی‌ امروز بپردازند .

پخش فیلم مستند «پیکان»، ساخته‌ کامران شیردل بخش بعدی این برنامه بود . این کارگردان دقایقی درباره چگونگی تولید و ساخت این فیلم مستند در اواخر دهه‌ چهل صحبت کرد و خاطراتی را نیز  از برادران خیامی و کارخانه‌ ایران‌خودرو برای مهمانان بازگو کرد.

از نکته‌های چشمگیر این برنامه جلوه گری پیکان‌های لوکسی بود که مقابل ورودی فرهنگسرا پارک بودند. پیکان‌هایی پرزرق‌و‌برق که انگار تازه از کارخانه‌ ایران‌خودرو بیرون آمده‌ و در این سال‌ها در پر قو نگهداری شدند.

شماره‌ سوم مجله‌ی "آنگاه" در 240 صفحه‌ی رنگی با جلد سخت، هم‌اکنون در مراکز فرهنگی و هنری، کتابفروشی‌ها و کیوسک‌های معتبر سراسر کشور برای علاقه‌مندان توزیع شده است.