سرویس فرهنگ و ادبیات هنرآنلاین: علی مراد‎خانی، معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور در فرهنگسرای نیاوران و بازدید از دبیر‎خانه سومین جشنواره شعر نیاوران، برگزاری این جشنواره و استقبال از آن را موفقیت بزرگی برای بنیاد آفرینش‎های هنری نیاوران عنوان کرد .

 در این بازدید که با مشایعت سید عباس سجادی مدیر عامل  بنیاد آفرینش های هنری نیاوران همراه بود مرادخانی از نزدیک از روند چگونگی دریافت آثار ، کد گذاری و در نهایت ارسال آثار به داوران مطلع شد .

 وی در گفتگویی  با اعلام این مطلب که  در دوره سوم این جشنواره شاهد آثاری با کیفیت در زمینه‎های اجتماعی،سیاسی و ...  هستیم اظهار داشت :  یکی از دلایل استقبال از سومین  جشنواره سراسری شعر نیاوران   استمرار برگزاری نشست ادبی  "سه‎شنبه‎های شعر نیاوران" است، که علاقمندان را از راه دور و نزدیک به این رویداد می‎کشاند.

مراد‎خانی در ادامه گفت: بررسی و مداقه آثار شاعران جوان از سوی  بزرگان این رشته موجب رشد و پیشرفت جوانان می‎شود.

او در پایان صحبت هایش خاطر نشان ساخت:حضور و شرکت در جشنوارهایی از این دست موجب شکوفایی استعداد و ذوق جوانان می‎شود از این رو  جشنواره شعر نیاوران را میدان خوبی برای سنجش آثار شاعران معاصر وجوان  می دانم  و  امیدوارم  که برگزاری چنین جشنواره‎هایی استمرار یابد.

تاکنون بیش از هفتصد نفر از شهر های مختلف کشور سه هزار اثر را تا پایان وقت اداری شنبه ۳۱ تیر ماه به دبیرخانه جشنواره ارسال کرده اند.

گفتنی است آئین اختتامیه سومین جشنواره شعر نیاوران نیز شنبه 18 شهریور ماه مصادف با عید سعید غدیر در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران برگزار می شود.