به گزارش هنرآنلاین، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، سیما رجبی در نشست هماهنگی بیست و هشتمین جشنواره تئاتر صحنه‌ای و نخستین جشنواره تئاتر خیابانی استان سمنان در گرمسار به تبیین اهداف و چگونگی برگزاری این جشنواره پرداخت.

فرماندار شهرستان گرمسار نیز به نقش هنر در تکامل انسان و جامعه اشاره کرد و گفت: زبان هنر تأثیرگذارترین زبان در انتقال مفاهیم و آموزه های عالی الهی و اجتماعی است و در شهرستان گرمسار ظرفیت های خوبی در زمینه هنر نمایش وجود دارد.

داریوش طاهریان بر به کارگیری همه امکانات برای برگزاری جشنواره تئاتر استان در شأن مردم و هنرمندان شهرستان گرمسار و استان سمنان  تاکید کرد و  و همکاری دستگاههای اجرایی شهرستان را در این رویداد بزرگ فرهنگی و هنری خواستار شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گرمسار نیز گفت: به عنوان دبیر جشنواره تئاتر استان و با توجه به نامگذاری سال ٩٦ به عنوان اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال از سوی رهبر معظم انقلاب آثار مربوط به جشنواره تئاتر خیابانی با موضوع شعار سال است. تقی نجفی ابراز امیدواری کرد: با وحدت و همدلی دستگاههای مختلف میزبان خوبی برای برگزاری این جشنواره باشیم.