به گزاش هنرآنلاین، شامگاه جمعه ششم مرداد لیلا ارشد موسس NGO "خانه خورشید" به تماشای نمایش "روز عقیم" به نویسندگی و کارگردانی حسین کیانی نشست.

"روز عقیم" از روز یکشنبه اول مرداد با بازی رویا میرعلمی، فهیمه اَمَن‌زاده و شایسته ایرانی در تماشاخانه خصوصی باران روی صحنه رفته است و داستان سه زن را روایت می‌کند که در پی آغاز تخریب شهرنو از آن جا می‌گریزند و به زیرزمین خانه‌ای که مردانی سلاخ در طبقه بالای آن مشغول به کارند پناه می‌گیرند.

لیلا ارشد پس از تماشای "روز عقیم" گفت: این نمایش کاری بسیار ارزنده و براساس واقعیاتی بود که در سال‌های دور رخ داده است و دیدن آن را به کسانی که علاقه‌مند به مسائل حوزه زنانند و پیگیر مطرح شدن مشکلاتی که زنان از گذشته تا امروز تجربه کرده‌اند، توصیه می‌کنم.

ارشد خانه خورشید را از سال 1385 در منطقه 12 شهرداری تهران (دروازه‌غار – شوش) افتتاح کرد. مراجعان این نهاد مردمی، دشواری‌های فراوان و تجربیات ناخوشایندی را تحمل کرده و می‌کنند. آن‌ها گاه به دلیل تصمیم‌های نادرست خود و گاه به دلیل موقعیت محیطی که در آن زاده شده‌اند اشتباهات کوچک و بزرگی می‌کنند که نتایج آن تنها گریبان‌گیر خودشان نیست. این زنان به تنهایی قادر به رفع مشکلات و خارج شدن از این شرایط نیستند و به کمک فکری، درمان و همدلی نیازمندند.

نمایش "روز عقیم" تا پایان مرداد هر شب ساعت 21 در تماشاخانه خصوصی باران روی صحنه می‌رود.