سرویس سینمایی هنرآنلاین: آرزو نبوت بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون که نوروز امسال با حضور در سریال "علی البدل" خوش درخشید، این روزها مشغول تمرین برای حضور در صحنه تئاتر است. او در گفت‌وگو با خبرنگار هنرآنلاین درباره فعالیت‌های جدید خود گفت: مشغول تمرین دو نمایش هستم که یکی از این دو نمایش را خودم کارگردانی خواهم کرد و در دیگری بازی می‌کنم. نمایشی که خودم به روی صحنه می‌برم "گوشتان با من است" نام دارد که این روزها به همراه محمدرضا آزادفرد مشغول تمرین هستیم و امیدوارم بتوانم نیمه دوم سال در اداره تئاتر آن را به روی صحنه ببرم. این نمایش داستان زندگی یک پیرمرد تنها را روایت می‌کند.

نبوت ادامه داد: به‌تازگی قرارداد حضور در یک سریال را هم امضا کرده‌ام که در مرحله پیش‌تولید قرار دارد و شهریورماه ضبط آن آغاز خواهد شد.

این بازیگر در ادامه افزود: از آنجایی‌که به‌عنوان سفیر اهدای عضو مشغول فعالیت هستم، به‌تازگی در استان اصفهان شهرستان نطنز یک مراسم گل‌ریزان داشتیم که صرف امور خیر و خیریه شد. خوشحالم که در گوشه‌ای از این جشن باشکوه و ارزشمند سهمی به‌عنوان یک هنرمند داشتم. امیدوارم روزی برسد که کسی بیمار نشود تا نیاز به مسائل مالی مسبب برگزاری جشن گل‌ریزان باشد.