سرویس مد و لباس هنرآنلاین: چهل و پنجمین ورکشاپ کشوری و اولین دوره ورکشاپ های مدرسه مجازی مد و لباس ژینو با همکاری مزون ترمه برگزار می‌شود.

اجرای الگو با ارائه جزوه اسپانیایی (دکلته) و آرمسترانگ آمریکا، ارائه الگو به صورت گام به گام به همراه جزوه صوتی، آموزش مولاژ مقدماتی و پیشرفته، آموزش وینتاژ مقدماتی و پیشرفته، آموزش دراپینگ، آموزش دوخت کامل لباس شب و عروس، تکنیک های خاص در اتوکاری و دوخت، آموزش فنردوزی لباس عروس بر پایه فیزیک اندام مشتری و تدریس نکات کلیدی در زمینه مدیریت مزون و تولید از مهمترین مباحث مورد توجه در این کارگاه آموزشی اعلام شده است.

سعید حق مراد، مدیر مدرسه مجازی مد و لباس و عضو رسمی انجمن طراحان لباس و پارچه ایران به عنوان موسس اولین آکادمی تخصصی طراحی لباس در فضای مجازی با بیش از 400 هنرجو از سراسر کشور، مدرس این دوره آموزشی است.

حق‌مراد چندی پیش درباره برپایی این دوره‌های آموزشی مجازی به خبرنگار هنرآنلاین گفت: هنرجوهایی هستند که در شهرهای دورافتاده زندگی می‌کنند و یا کسانی که به دلیل مشغله زیاد فرصت ندارند به کلاس بروند. در این صورت آموزش مجازی به آن‌ها کمک کرده آنچه را می‌خواهند یاد بگیرند. تنها چیزی که برای آموزش از راه دور ضروری است وجود یک مربی با فن بیان بسیار بالا و اطلاعات بالای طراحی و دوخت است که بتواند همه نکات را کامل توضیح دهد.

علاقه‌مندان می‎‌توانند برای ثبت نام و شرکت در این کارگاه آموزشی با شماره 09127757814 تماس حاصل نمایند.

تاریخ اجرای ورکشاپ، نیمه اول مرداد ماه 96 اعلام شده است.