به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی گالری فردا، نمایشگاه " شهری که درآن زمان از حرکت ایستاد" که به نمایش آثار" کوثر برکتی " اختصاص دارد از این هفته جمعه 16 تیر افتتاح خواهد شد. در این نمایشگاه 30 اثر از این هنرمند به نمایش درخواهد آمد.

برکتی در توضیح این نمایشگاه آورده است: بعضی روزها فضای شهرمان را چنان سکوت و  آرامشی فرا می‌گیرد که ذره ای تحرک و تکاپو در هیچ کدام از ساکنان آن دیده نمی‌شود. در زمانی که پیشرفت سریع و شتابان توسعه ،جوامع انسانی را به سوی دروازه‌های جدیدی از زندگی مدرن سوق می‌دهد،گویی عقربه‌های ساعت در این شهر متوقف شده و اراده ای برای پیش رفتن ندارند. خوب که نگاه می‌کنیم زمان به گونه ای ایستاده که کودکان شهر جوان شده و جوانان پیر و همه‌ی آن‌ها هنوز حسرت‌های زیادی بر دل دارند و خانه‌های قدیمی شهرم در هیاهویی از تنهایی به سر می‌برند، گویی روزی هیچ ادمی از کنار آن‌ها حتی رد هم نشده و ماشین‌هایی که همچون سالمند از کار افتاده ای در گوشه ای از این شهر رها شده‌اند ،آری ،اینجا شهری است که زمان در آن از حرکت ایستاده است.

کوثر برکتی، متولد 1365 در تهران و فارغ التحصیل رشته نقاشی از دانشگاه علم و فرهنگ تهران و کارشناسی ارشد نقاشی از دانشگاه هنر و معماری تهران است. وی سابقه حضور در نمایشگاه گروهی نقاشان آبرنگ ایران" رنگ پاییز" در نگارخانه آفرینش نقش فرهنگسرای اشراق در سال1394، سومین نمایشگاه گروهی نقاشان آبرنگ ایران در نگارخانه آفرینش نقش فرهنگسرای اشراق در سال 1395و نمایشگاه گروهی " دست‌هایم" در گالری فردا در سال 1396 را در کارنامه خود دارد.

این نمایشگاه از 16 تیر تا 22 این ماه در گالری فردا برپا شده است و علاقه‌مندان برای دیدن آن می‌توانند از ساعت 16:30 تا 20:30 به گالری فردا واقع در خیابان کریمخان زند، زیر پل کریم‌خان، خیابان حسینی، کوچه اعرابی 6، پلاک دو واحد 2 مراجعه کنند. علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با تلفن 86072602 تماس بگیرند.