به گزارش هنرآنلاین روابط عمومی موسسه­ افرامانا، در نخستین نشست نقد صحنه، نمایش پالت نوشته­، طراحی و کارگردانی محمد حاتمی در سالن استاد ذوالفقاری این فرهنگسرا نقد و بررسی می‌شود.

در این نشست نقد صحنه که ساعت 18 روز ‌شنبه 17 تیر ماه جاری در فرهنگ‌سرای ارسباران برگزار‌می­شود، آشفته (منتقد تئاتر) با حضور بهزاد صدیقی (دبیر نشست صحنه، نمایش­نامه­نویس و مدرس تئاتر) به بررسی این اثر می­نشیند و سپس محمد حاتمی و سوسن پرور(دو بازیگر و کارگردان این نمایش)، روزبه حسینی (دراماتورژ این نمایش) و حسام هوشیانی (آهنگساز این اثر) با مخاطبان خود به گفت­ وگو خواهندپرداخت.

 بر اساس این گزارش، نمایش‌ پالت که توسط محمد حاتمی به روی صحنه رفته، تا پایان تیرماه در تالار استاد ناظرزاده تماشاخانه­ی ایرانشهر اجرا می­‌شود.

یادآور می­شود سلسله نشست­های نقد صحنه توسط باشگاه تئاتر فرهنگسرای ارسباران با همکاری موسسه­ی افرامانا با هدف نقد و بررسی نمایش‌های به روی صحنه رفته، در هر ماه در فرهنگ‌سرای ارسباران برگزار‌می‌شود.

علاقه‌مندان برای شرکت در این نشست می­توانند در تاریخ یاد‌ شده به نشانی خیابان شریعتی، بالاتر از پل سیدخندان، خیابان جلفا، فرهنگ‌سرای ارسباران، سالن استاد ذوالفقاری مراجعه کنند یا برای اطلاعات بیش‌تر با شماره تلفن 22872818  تماس بگیرند.