سرویس سینمایی هنرآنلاین: مهدی قربانی بازیگر کودک و نوجوان که با فیلم‌ "ابد ویک روز" خوش درخشید و بعد از آن نیز در فیلم"بیست ویک روز بعد" حضور یافت، گفت: " قصه‌های مجید" را قبل از اینکه بازیگر شوم دیده بودم و خیلی دوست داشتم.

او ادامه داد: من پیش از این که بخواهم بازیگر شوم، از کودکی جشنواره فیلم کودک را می‌شناختم و بعضی از فیلم‎هایی که برای کودک و نوجوان ساخته می‌شد دنبال می‌کردم.

قربانی با اشاره به اینکه خوب است بچه‌ها به جای بازی با موبایل و تبلت فیلم ببینند، افزود:‌ یک سری از بچه‌ها به سینما علاقه دارند و فیلم‌هایی که برای آنها ساخته می‌شود را دنبال می‌کنند، اما بعضی از بچه‌ها فضای مجازی، بازی و تبلت را بیشتر ترجیح می‌دهند البته هر کسی علاقه خود را دارد و نمی‌شود بچه‌ها را مجبور به کاری کرد.

مهدی قربانی ادامه داد: من خودم زیاد اهل فضای مجازی نیستم، صفحات اجتماعی دارم اما زیاد وقتم را در اینترنت، تبلت و گوشی صرف نمی‌کنم.

او گفت: بچه‌ها می‌توانند به جای اینکار تیزر فیلم‌ها را ببینند، فیلم و نمایشنامه بخوانند، به سینما علاقه‌مند شوند، من همینطوری علاقه‌مند شدم.

قربانی درباره جشنواره فیلم کودک و نوجوان گفت: استقبال بچه‌ها خوب است و من از دیدن بچه‌های همسن و سال خودم در سالن‌های سینما خوشحال شدم.