به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی بنیاد آفرینش‌های هنری نیاوران، در این مراسم و  با همراهی سید عباس سجادی مدیر عامل بنیاد آفرینش‌های هنری نیاوران نصرالله افجه ای و حسن مهرجردی مشاور معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی  به نمایندگی از  این کمیته تخصصی خوشنویسی شورای ارزشیابی هنرمندان و نویسندگان کشور لوح تقدیری را که به امضای علی شیرازی ، مجتبی ملک زاده ، نصرالله افجه ای و سید جعفر کشفی، و به خط مجتبی ملک زاده نوشته شده بود را به این بانوی هنرمند و با استعداد اهدا کرد.

در بخشی از این تقدیر نامه آمده است :برگزاری نمایشگاه آثار هنری سرکار عالی در فرهنگسرای نیاوران و دیدار با  شخصیت‌های ممتاز فرهنگی و هنری کشور قابل تبریک و تقدیر است بی گمان تلاش بی وقفه و خلق آثار گرانقدر الگوی ارزشمندی برای هنرجویان جوان این مرز و بوم خواهد بود.از خداوند متعال موفقیت روزافزون شما را مسئلت داریم.

نصرالله افجه ای هنرمند خطاط , عضو کمیته تخصصی خوشنویسی شورای ارزشیابی هنرمندان و نویسندگان و از  چهره‌های ماندگار کشور  همچنین  در گفتگویی در خصوص نمایشگاه سمانه احسانی نیا اظهار داشت :تکنیک و خلاقیت  این هنرمند در خلق آثار خیلی خوب و جالب بود .کوچک یا بزرگی یک کار ملاک و معیارنیست بلکه موضوع و سوژه است که می‌تواند در همه اعصار مورد توجه باشد. به عنوان مثال در بعضی از آثار خانم احسانی نیا کبوتر وجود دارد ، کبوتر نشانه صلح و دوستی و معصومیت است . از دیدن این نمایشگاه بسیار لذت بردم و امیدوارم در آینده از این هنرمند خوب کشور آثار بیشتری ببینیم.

گفتنی است نمایشگاه نقاشی سمانه احسانی نیا تا ١٣ تیرماه در فرهنگسرای نیاوران دایر بود و شخصیت‌های فرهنگی و هنری بسیاری همچون علی مرادخانی معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، دکتر شفیعی کدکنی و ... از این نمایشگاه بازدید کردند.