سرویس تئاتر هنرآنلاین: تیما قاسمیان کارگردان جوانی است که پیش از این نمایش "گل گاو زبان" را در تماشاخانه سه نقطه به روی صحنه آورده است. او اکنون نیز نمایشی با عنوان "مثبت هجده" را در تماشاخانه دا  روی صحنه دارد. این اثر نیز مانند "گل گاو زبان" نوشته آیدین آقازاده است.

قاسمیان در گفت‌‌و‌گو با هنرآنلاین درباره انتخاب متن این نمایش، گفت: عاشق آثار ایرانی هستم و ترجیح می‌دهم که نمایشنامه‌های ایرانی را کار کنم مگر در شرایطی خاص. نمایشنامه‌های آیدین آقازاده دست کارگردان را بسیار باز می‌گذارد و همواره آثار این نویسنده حرفی برای گفتن دارد.

وی درباره شیوه روایی "مثبت هجده" خاطر نشان کرد: این نمایش سورئال و داستان آن خطی است که در آن از نورهای تند و تیز استفاده شده است.

این کارگردان درباره انتخاب این تماشاخانه برای اجرا، یادآور شد: فضای این سالن به کار من بسیار نزدیک است و به نظرم آمد برای اجرای این نمایش بسیار مناسب است. تا کنون در طی 5 شب اجرا، استقبال خوبی از سوی مخاطبان صورت گرفته است و تماشاگران بسیار راضی سالن اجرای نمایش را ترک می‌کنند. آنان در طول اجرا گاه می‌خندند و گاه می‌ترسند. لحظات کمدی این نمایش در موقعیت اتفاق می‌افتد.

او درباره انتخاب بازیگران اثر عنوان کرد: معمولاً از بازیگران تازه کار برای اجرای نمایشم استفاده می‌کنم. زیرا حدود 7، 8 سال پیش که خود به دنبال بازیگری بودم و به دفاتر تولید و گروه‌ها مراجعه می‌کردم، به دلیل تازه کار بودنم به من اجازه بازی نمی‌دادند. بازیگرانی که تازه قصد ورود به این حرفه را دارند، اکثرا به علاوه ذوقی که دارند، نسبت به کارشان تعهد دارند و با دل و جان کار می‌کنند.

محمدرضا صفوی، مریم طاهری، بهزاد اطاعتی، سارا شاهد و تیما قاسمیان بازیگران این نمایش هستند.

دیگر عوامل اجرایی این اثر عبارتند از: گریم: شیوا شیرزاد، طراح لباس: فاطمه زینال‌زاده، عکاس: فرنوش صادقی و مدیر صحنه: هستی رایت.

علاقه‌مندان می‌توانند بلیت این نمایش را که تا 23 تیر ماه همه روزه به جز شنبه‌ها ساعت 20:15 در تماشاخانه دا  روی صحنه است  از سایت نت برگ تهیه کنند.