سرویس مد و لباس هنرآنلاین: با حمایت و نظارت اتحادیه تولید و صادرات نساجی و پوشاک ایران و انجمن صنایع پوشاک ایران و شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران، پنجمین نمایشگاه بین‌المللی پوشاک ایران "ایران مد 2017" برگزار می‌شود.

این رویداد تأثیر گذار صنایع پوشاک کشور از 13 تا 16 شهریور ماه در سایت اصلی نمایشگاه بین‌المللی تهران، توسط شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران برگزار می‌شود.

اتحادیه تولید و صادرات نساجی و پوشاک ایران و انجمن صنایع پوشاک ایران همچون سال‌های گذشته به عنوان بنیان‌گذار و ناظر، هدایت و راهبری پنجمین نمایشگاه بین‌المللی پوشاک ایران "ایران مد ۲۰۱۷" را برعهده دارند.

صنایع شرکت کننده در این نمایشگاه عبارتند از انواع پوشاک نوزادی و بچه گانه، انواع پوشاک زنانه، مجلسی و مانتو، انواع پوشاک مردانه، کت و شلوار و البسه اسپرت، انواع لباس زیر و جوراب، انواع لباس کار، ایمنی و پرسنلی، تأمین‌کنندگان پارچه، مواد اولیه و ملحقات مرتبط، انواع ماشین آلات دوخت و برش، انواع اکسسوری و ملحقات لباس و لوازم ماشین آلات مرتبط و انواع نرم افزارهای دوخت و برش و تکنولوژی تولید.

اتحادیه تولید و صادرات نساجی و پوشاک ایران و انجمن صنایع پوشاک ایران از عموم تأمین‌کنندگان، تولیدکنندگان و توزیع‌کنندگان صنایع پوشاک کشور دعوت کرده است که برای حضور در این نمایشگاه و هماهنگی در خصوص فضای مورد نیاز و جانمایی با انجمن صنایع پوشاک ایران تماس بگیرند.

بنا بر اعلام اتحادیه و انجمن، کلیه هزینه‌های مربوط به اجرای نمایشگاه مطابق فراخوان به حساب شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران واریز خواهد شد لذا مسئولیت هرگونه واریز به غیر از حساب‌های فراخوان شرکت سهامی، به عهده غرفه گذاران خواهد بود.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۰۲۱۸۸۴۹۳۲۴۷ – ۰۲۱۸۸۴۹۳۲۸۶ تماس بگیرند.