به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای انقلاب اسلامی، در این نمایشگاه که آیین افتتاحیه آن چهارشنبه 31 خرداد ساعت 16 تا 19 برپا خواهد شد، 30 تابلو نقاشی پشت شیشه از هنرمندانی چون نوشین طاهران پور، سعید رضاخان، امیر نقاش، زهرا مرادخانی، حیدر جهانگیری، سمیه دهقانی، پروین رنجبری و به سرپرستی زیبا کاوندی در معرض بازدید عموم علاقه مندان قرار می‌گیرد.

این نمایشگاه تا 13 تیرماه سال جاری هر روز از ساعت 9 تا 19 برای علاقمندان هنر دایر است .

در این نمایشگاه 30 تابلو نقاشی با تکنیک خوشنویسی و نقاشی پشت شیشه به نمایش گذاشته می‌شود. همچنین قرار است این هنرمندان در طول برگزاری نمایشگاه، کارگاه نقاشی پشت شیشه برگزار کنند.

نقاشی پشت شیشه هنری قدیمی است که از یکی از کشورهای چین، مصر یا روم باستان آمده است. هنری است که پس از آمدن به ایران بلافاصله رنگ و بویی بومی گرفت. تفاوت عمده این هنر با دیگر مدل‌های نقاشی، این است که حرکت و رنگ‌آمیزی از جزء به کل است، یعنی اول جزییات رنگ‌آمیزی می‌شوند بعد ادامه‌ و زمینه‌ کار.

علاقمندان برای بازدید از نمایشگاه گروهی "شیشه‌های رنگی" می‌توانند به فرهنگسرای انقلاب اسلامی مراجعه کنند. این فرهنگسرا در بزرگراه شهید نواب صفوی، تقاطع پل کمیل، ابتدای کمیل شرقی واقع شده است. برای اطلاع از برنامه‌های این فرهنگسرا می‌توانید به کانال تلگرامی بچه‌های انقلاب به نشانی @f_enghelab مراجعه با شماره‌های 9-55408657 تماس بگیرید.