به گزارش هنرآنلاین، گروه موسیقی "کاغذ رنگی" به سرپرستی "شهریار بلوچستانی" و با مدیریت "مرجان کیانی" به نمایندگی از ایران روز یکشنبه 28 خرداد ماه جاری (18 ژوئن 2017) در جشنواره بین‌المللی موسیقی "پرخولی" Perkhuli و فولکلور آرت Folk Art سال 2017 گرجستان با اجرای قطعاتی از آلبوم موسیقی "آبی" و با پیام صلح و دوستی به روی صحنه رفت و مورد استقبال مردم گرجستان و دیگر کشورهای شرکت‌کننده در این جشنواره قرار گرفت.

از طرف برگزارکنندگان جشنواره بین‌المللی موسیقی "پرخولی" و فولکلور آرت سال 2017 گرجستان؛ لوح تقدیر و تندیس این جشنواره به گروه موسیقی "کاغذ رنگی" از ایران اهدا شد.

گروه موسیقی "کاغذ رنگی" به سرپرستی "شهریار بلوچستانی" در سال ۱۳۹۲ با هدف پرورش خلاقیت و استفاده از استعدادهای ذاتی کودکان و نوجوانان از طیف سنی چهار تا سیزده سال، در شهر اصفهان تأسیس گردید.

"شهریار بلوچستانی" سرپرست گروه موسیقی "کاغذ رنگی" در مورد خصوصیت بارز این گروه معتقد است که؛ از هیچ ساز ملودی به جز طنین و نفس خود بچه‌ها استفاده نمی‌شود و خالص و ناب است و موسیقی را کودکان اجرا می‌کنند اما کودکانه نیست. قطعات از نوع دو تا چهار خطی طراحی گردیده‌اند و از تنبک برای ارائه ریتم در ایجاد گروه موسیقی "کاغذ رنگی" استفاده شده است.

اعضای گروه موسیقی "کاغذ رنگی" در جشنواره بین‌المللی موسیقی فولکلور گرجستان عبارتند از: شهریار بلوچستانی ـ سرپرست، مدیر هنری، خواننده و نوازنده تنبک، مرجان کیانی ـ مدیر گروه، متین جانقربان ـ نوازنده تنبک، بردیا بلوچستانی ـ نوازنده تنبک، بردیا رحیمی‌مقدم ـ نوازنده تنبک و پیانو، بامداد شفیعیان ـ نوازنده تنبک، آرش رحیمی ـ نوازنده تنبک، محمد متین امامی ـ نوازنده تنبک، آرین صابوری‌نیا ـ خواننده، آدرینا رزاقی ـ خواننده و همراهان: سید امرحسین بشارتفر، سپهر محمدتقی شیرازی، آریانا باقری طادی و پارسا ضیایی.