به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی خانه هنرمندان ایران، "زندگی و دیگر هیچ" عنوان مجموعه برنامه‌های نکوداشت استاد عباس کیارستمی در خانه هنرمندان ایران است که به مناسب فرا رسیدن سالروز تولد عباس کیارستمی به همت خانه هنرمندان ایران، انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران و مدرسه‌ی ویژه پنجشنبه اول تیر در محل خانه هنرمندان ایران برگزار می‌شود.

در مراسم افتتاحیه این مراسم که ساعت 17:30 در سالن شهناز خانه هنرمندان ایران آغاز می‌شود، ابراهیم حقیقی، فرشید مثقالی، امراله فرهادی و مجید رجبی‌معمار سخنرانی خواهند کرد. در این مراسم همچنین فیلم کوتاهی از قسمت‌های مختلف آثار سینمایی عباس کیارستمی به انتخاب امیر اثباتی به همراه بخش‌هایی از گفت‌و‌گوی امیر اثباتی و محمودرضا بهمن‌پور با عباس کیارستمی در مدرسه‌ی ویژه (1392)، با تدوین مهدی دوائی نمایش داده می‌شود.

در بخش دیگری از این مراسم کتاب "در ستایش زندگی عباس کیارستمی" که شامل گفت‌و‌گوی امیر اثباتی و محمودرضا بهمن‌پور با عباس کیارستمی و آثار گرافیک این هنرمند برجسته که به کوشش امراله فرهادی و توسط انتشارات ویژه‌نگار با همکاری انتشارات نظر منتشر شده است، رونمایی می‌شود.

در ادامه این مراسم نمایشگاهی از آثار طراحی گرافیک عباس کیارستمی در گالری ممیز خانه‌ هنرمندان ایران، افتتاح می‌شود که تا 14 تیر دایر است. در این نمایشگاه 43 اثر از آثار طراحی گرافیک عباس کیارستمی به نمایش گذاشته می‌شود.